Rusza rekrutacja do legnickiego contact center AVISTA MEDIA

przez | 19/01/2009

140 miejsc pracy dla konsultantów telefonicznych szykuje AVISTA MEDIA w nowym contact center w Legnicy. Właśnie rozpoczęła się rekrutacja.

Legnickie centrum telefonicznej obsługi klienta zacznie działać w marcu, ale pierwsi konsultanci zostaną zatrudnieni już od lutego. Rozpoczną swoją pracę od szkoleń, a te – w zależności od docelowych projektów, w które będą zaangażowane zatrudnione osoby – potrwają od jednego do kilku tygodni.

Nowe contact center powstaje w budynku w pobliżu Huty Miedzi Legnica, należącym do Legnickiego Parku Technologicznego. Zarząd AVISTA MEDIA Sp. z o.o. podpisał z KGHM LETIA S.A. umowę wynajmu trzech pięter obiektu. Do końca lutego 2009 roku potrwa ich kompleksowa modernizacja oraz instalacja infrastruktury informatycznej.

Contact center rozpocznie działalność początkowo za pomocą 50 stanowisk telefonicznej obsługi klienta. Docelowo będzie tam funkcjonować 100 stanowisk, a zatrudnienie znajdzie 140 konsultantów.

AVISTA MEDIA jest wrocławską spółką w stu procentach należącą do Telefonii Dialog. Firma już od lat prowadzi w okolicy Wrocławia contact center obsługujące m.in. abonentów tego operatora, a także klientów spółki Polkomtel (Plus GSM). Przez telefon abonenci mogą m.in. uzyskać wszystkie potrzebne informacje, aktywować usługi, zmieniać plany taryfowe, zgłaszać reklamacje i usterki, zamówić wizytę przedstawiciela handlowego czy montera. Konsultanci telefoniczni obsługują użytkowników internetu, IPTV, diagnozują awarie i pomagają przy aktywacji usług. Contact center AVISTA MEDIA pracuje non stop, 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

– Uruchomienie drugiego contact center jest istotnym krokiem w rozwoju naszej firmy – mówi Paweł Lisowski, prezes zarządu AVISTA MEDIA. – Legnickie contact center będzie służyć zarówno dotychczasowym klientom, jak i kolejnym, z którymi prowadzimy już zaawansowane rozmowy handlowe.

Modernizacja i wyposażenie legnickiego contact center planowana jest do końca lutego 2009 roku. Rekrutację pracowników AVISTA MEDIA prowadzi we współpracy m.in. z legnickim urzędem pracy. Już w tym tygodniu rozpoczną się pierwsze rozmowy z kandydatami.

Kandydaci do pracy w contact center powinni mieć dobrą dykcję, zdolności komunikacyjne i znajomość podstaw obsługi komputera. Atutem jest odporność na stres oraz umiejętność posługiwania się dobrą polszczyzną. Nie wymaga się od nich wykształcenia wyższego, znajomości języków obcych czy konkretnych doświadczeń zawodowych. AVISTA MEDIA nie stawia kandydatom do pracy ograniczeń wiekowych. Od ubiegłego roku w spółce funkcjonuje autorski program rekrutacyjny, promujący zatrudnianie osób starszych – „45+”.

Nowi konsultanci jeszcze przed rozpoczęciem obsługi klientów przejdą przez system szkoleń, obejmujący zakres sprawnego prowadzenia rozmowy telefonicznej i skutecznego rozwiązywania problemów klienta.

Contact center AVISTA MEDIA pracuje 365 dni w roku, 7 dni tygodniowo, prawie przez cała dobę. Taki system gwarantuje profesjonalną obsługę klientów, ale również pozwala na zorganizowanie dogodnych dla zespołu grafików pracy.

– Contact center to najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu obsługi klienta, ale gwarantem sukcesu AVISTA MEDIA są kompetentni i doskonale przeszkoleni pracownicy – mówi Paweł Lisowski, prezes AVISTA MEDIA. – Dlatego już na początku oferujemy im gruntowne szkolenie i wsparcie osobistego trenera, a także cykliczne warsztaty i treningi podczas całego okresu zatrudnienia. Gwarantujemy atrakcyjne zarobki, system motywacyjny, opiekę socjalną oraz stabilność zatrudnienia. Udogodnienie stanowi też możliwość decydowania o swoim grafiku pracy – obowiązki konsultanta można więc pogodzić z różnego rodzaju zajęciami prywatnymi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.