Pizza Hut znów kusi. W menu restauracji pojawiły się “Pyszne Nowości”

By | 19/01/2009

„PYSZNE NOWOŚCI DLA NASZYCH GOŚCI” – w ten sposób sieć restauracji Casual Dining PIZZA HUT zachęca do spróbowania nowych potraw, które wraz z początkiem roku wzbogaciły menu restauracji. Wśród nowości znalazły się m.in. świetne dania główne i harmonijnie z nimi skomponowane propozycje nowych win.

„Nowe propozycje naszego menu to ukłon w stronę tych spośród naszych Gości, którzy będąc otwarci na nowe doświadczenia smakowe, równocześnie cenią sobie posiłki skomponowane jako tzw. dania główne. Takie właśnie dania zaproponowaliśmy tym razem – z łososiem aromatyzowanym ziołami „Baked Rosemary Salmon”  i  zapiekanymi w piecu polędwiczkami „Honey & Balsamico Pork” – w roli głównej. Wiemy, że smak każdej potrawy najlepiej podkreśla dobrze dobrane wino. Dlatego, także po raz pierwszy, przy nowych daniach zamieściliśmy sugestie oraz opis win, które harmonijnie się z tymi potrawami komponują.” – mówi Iza Winsztal, Brand Manager Pizza Hut w AmRest.

Wśród nowych pozycji menu znalazły się również lodowe mini desery – pomarańczowy sorbet Fresh Orange i lody Caffe Latte o smaku kawowym, udekorowane gorzką czekoladą w kształcie… charakterystycznego kapelusza Pizza Hut. „Mam nadzieję, że będzie to dla naszych Gości sympatyczny akcent na zakończenie posiłku, być może u niektórych wywoła uśmiech. Nas cieszyć będzie to podwójnie – zależy nam na tym, żeby naszym Gościom nie tylko smakowały nasze potrawy, ale także aby po prostu zawsze dobrze się u nas czuli.” – dodaje Izabela Winsztal.

Informacje o nowych propozycjach Pizza Hut dostępne są w restauracjach (menu, plakaty, insert promocyjny w menu, banery) oraz na stronie www.pizzahut.pl w sekcji  Oferty specjalne.

Uzupełnieniem tych działań będzie kampania outdoorowa planowana na luty br. Citylighty z apetycznymi zdjęciami potraw z menu Pizza Hut pojawią się wówczas na ulicach największych miast Polski.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction.
Nowy serwis www dedykowany ofercie „Pyszne nowości” przygotowany został przez agencję Genero.