Nowy dyrektor Centrum Wsparcia Aplikacji GAVDI Polska

przez | 19/01/2009

Firmie GAVDI Polska udało się pozyskać niezwykle cennego managera. 19 stycznia 2009 r. stanowisko dyrektora Centrum Wsparcia Aplikacji objął Ireneusz Hołowacz, jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce konsultantów w obszarze SAP HCM.

W ciągu 9 lat pracy Ireneusz Hołowacz przeszedł wszystkie stopnie wtajemniczenia w obszarze SAP HR – pracował jako programista,  trener, konsultant wdrożeniowy, lider zespołu i kierownik projektu. Zawodowo od 1999 r.  był związany z  SAP Polska, od 2005 r. pełnił w tej firmie rolę lidera konsultantów HR. Na swoim koncie ma wiele prestiżowych projektów dla największych firm w Polsce, m.in.: Bank Zachodni WBK, Bank BPH, Telewizja Polska czy KGHM. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Ireneusz Hołowacz dołączył do naszego zespołu i liczymy na jego znane umiejętności łączenia niezwykle rozległej wiedzy merytorycznej z praktyką biznesową i umiejętnością obserwowania rynku – mówi Teresa Olszewska, prezes GAVDI Polska.

Takich właśnie umiejętności wymaga prowadzenie Centrum Wsparcia Aplikacji, które zajmuje się zarówno utrzymaniem i serwisowaniem aplikacji klientów GAVDI Polska, jak i rozwojem oprogramowania i tworzeniem nowych funkcjonalności. – Obejmując to stanowisko mam nadzieję, że łącząc swoje doświadczenie i znajomość biznesowych potrzeb klientów wraz z wiedzą konsultantów GAVDI, uda się nam zagwarantować najwyższy poziom profesjonalnego wsparcia aplikacji – zapowiada Ireneusz Hołowacz.