InFocus porządki i ambitne plany w Polsce

przez | 19/01/2009

Firma InFocus, znana od 22 lat amerykańska marka projektorów, zdecydowała się uporządkować swoją obecność na polskim rynku – ustanowiła przedstawiciela handlowego w Polsce – jest nim Piotr Ostaszewski, który od jesieni 2008 porządkuje kanały sprzedaży i serwis urządzeń InFocus. Buduje programy partnerskie i polską witrynę sieciową.

Centrala firmy jest w mieście Wilsonville, w stanie Oregon, USA. Za region EMEA odpowiedzialne jest InFocus European Sales and Service; Louis Armstrongweg 110; 1311 RL Almere; The Netherlands. Dzięki ogólnoświatowej sieci biur handlowych i przedstawicielstw projektory InFocus trafiają do ponad 85 krajów.

Po raz pierwszy InFocus zdecydował się zatrudnić stacjonarnego przedstawiciela w Polsce – już sama ta decyzja wskazuje, że firma poważnie traktuje polskich użytkowników. Unormowała się kwestia podaży urządzeń i kanałów sprzedaży, uporządkowano kwestie związane z serwisem gwarantując użytkownikom obsługę door-to-door, a także pojawiły się motywujące do sprzedaży promocje i programy dla partnerów.

„Kolejny ruch to wdrożenie korporacyjnej strony internetowej w języku Polskim, która powinna ruszyć na początku 2009 roku.  Pozwoli ona klientom na szersze zapoznanie się z ofertą InFocus i aktualnymi promocjami. Użytkownicy będą mogli pobrać instrukcje obsługi urządzeń, a partnerzy – broszury produktowe i materiały marketingowe  – mówi Piotr Ostaszewski Product and Sales Manager Poland. „Celem nadrzędnym na rok 2009 jest zbudowanie trwałej sieci Autoryzowanych Partnerów InFocus (AIP), oferując marże na zadowalającym poziomie, wsparcie marketingowe, profesjonalne cykliczne szkolenia techniczne oraz handlowe, programy motywująco-promocyjne.”

Firma InFocus znana jest z innowacyjności w swoich produktach i regularnie zaskakuje nowinkami technicznymi. Na rok 2009 zaplanowano rozszerzenie oferty do ponad 40 modeli z czego 20 to zupełnie nowe urządzenia. Tak duża gama produktów w różnych konfiguracjach pozwoli firmie w dużo większym stopniu zaspokoić zróżnicowane potrzeby klientów. Dotyczy to projektorów dedykowanych do najszerzej pojętych zastosowań biznesowych i edukacyjnych oraz do kina domowego.

Dystrybutorami projektorów InFocus są w Polsce:

Polpak Poland Sp. z o.o. (www.polpak.com.pl), oraz Tech Data SA (www.techdata.pl)

Gwarancja i serwis

Projektory serii X mają 24 miesięczną gwarancję (w tym 6 miesięcy na lampę bez limitu godzin), a wszystkie pozostałe mają 36 miesięczna gwarancję (12 miesięcy na lampę bez limitu godzin) realizowaną w trybie door-to-door (kurier na koszt producenta od użytkownika do serwisu i z powrotem) przez firmę AV Support Sp. z o.o., www.avsupport.pl

Dodatkowo dla działalności non-profit, jednostek rządowych, stowarzyszeń, edukacji, firm szkoleniowych etc. firma oferuje wybrane modele w wersji EP – mają one 36 miesięczną gwarancję na lampę (bez limitu godzin pracy).

O Piotrze Ostaszewskim

Piotr Ostaszewski jest absolwentem Politechniki Warszawskiej Wydziału Inżynierii Produkcji.

Zanim trafił do korporacji InFocus przez ponad 3 lata pracował w firmie Toshiba Tec Poland SA.  Pierwsze 2 lata na stanowisku Audiovisual Project Manager był odpowiedzialnyza rozwój sprzedaży projektorów oraz wdrażanie zaawansowanych systemów sal konferencyjnych z zastosowaniem projektorów Toshiba, następnie na stanowisku Product Managera odpowiedzialny był wpełni za politykę rozwoju obecności projektorów Toshiba na polskim rynku.