Oracle EMEA zdobywa wielu nowych klientów w drugim kwartale roku finansowego 2009

przez | 16/01/2009

Najważniejsze fakty:

  • Na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki przedsiębiorstwa i organizacje wszystkich branż dokonały licznych wdrożeń systemów informatycznych wykorzystujących oprogramowanie Oracle: bazy danych, middleware, systemy do zarządzania wydajnością EPM i aplikacje analityczne oraz aplikacje biznesowe z linii Oracle Applications.
  • “Podstawowe priorytety jakimi w swojej działalności kierują się nasi klienci, to zwiększanie efektywności biznesu oraz zapewnienie bezpiecznych transakcji swoim klientom” – powiedział Loic Le Guisquet, Wiceprezes Oracle i szef regionu Oracle EMEA. “Staramy się, aby Oracle nadal pozostawał tym dostawcą IT, który najlepiej spełnia powyższe wymagania, oferując najszerszy obecnie na rynku zestaw zintegrowanych, opartych na standardach i kompleksowych rozwiązań, zawierających w sobie głęboką wiedzę na temat biznesu we wszystkich branżach. Te unikalne cechy są podstawą naszego ciągłego sukcesu”.

Wybrani klienci Oracle EMEA w 2 kwartale:

  • Usługi finansowe: Raiffeisen International Bank Holding AG (Austria); OSEO (Francja); Finanz Informatik GmbH & Co. KG (Niemcy); Interamerican (Grecja); Lombard Leasing (Węgry); INAIL (Włochy); Nordea Bank (Skandynawia); Alior Bank (Polska) Banco Espirito Santo (Portugalia); Banca Transilvania SA (Rumunia); Samba Financial Group; Al Othaim Holding Co; Arab National Bank (Arabia Saudyjska); Caja Navarra; “La Caixa” Caixa d´Estalvis I Pensions de Barcelona; (Hiszpania); Sympany (Szwajcaria); Tekfen Holding A.S. (Turcja).
  • Sektor publiczny: Biuro Administracji Podatkowej; Ministerstwo Obrony; Ministerstwo Skarbu (Albania); Agencja Zarządzania Dokumentami i Rejestrami Państwowymi (Bośnia i Hercegowina); Ministerstwo Sprawiedliwości (Chorwacja); Ministerstwo Finansów; Centralne Biuro Statystyczne (Grecja); Prowincja Puglia (Włochy); Policja Malty (Malta); Ministerstwo Kultury i Informacji (Arabia Saudyjska); Wspólnota Andaluzji (Hiszpania); Ministerstwo Zdrowia (Turcja); Zarząd Policji Miejskiej (Wielka Brytania).
  • Telekomunikacja: Belgacom (Belgia); Hrvatske Telekomunikacije d.d. (Chorwacja); Musterfirma GmbH; Kabel Deutschland GmbH; Siemens AG (Niemcy); ON Telecom (Grecja); Avantis; PTC ERA (Polska); Portugal Telecom (Portugalia); Etihad Etisalat (Arabia Saudyjska); AVEA (Turcja).
  • Przemysł, handel i dystrybucja: KTM Sport Motor Cycle AG (Austria); Dalekovod (Chorwacja); Gumotex (Czechy); Knorr-Bremse; Heidenhain (Niemcy); Meditarian S.A (Grecja); National Plastic Factory (Oman); Al-Othaim Group (Arabia Saudyjska); Valvospain S.L; Congelados de Navarra – Alimentos Derivados de Navarra (Hiszpania); Roketsan (Turcja).
  • Usługi: bwin Interactive Entertainment AG (Austria); AMADEUS; Bureau Veritas; Sopexa; Kiloutou (Francja); Institución Ferial de Madrid (Hiszpania); Hays plc (Wielka Brytania).
  • Nauki przyrodnicze i zdrowie: Mutuelle Generale; MNRA (Francja); Brocacef BV (Holandia).

Inne branże:

  • Media i rozrywka: Danmarks Radio (Dania); Telemedia Interaktív Szolgáltatások Kft (Węgry); Jakala (Włochy); BBC Monitoring (Wielka Brytania).
  • Zakłady użyteczności publicznej: Der Grüne Punkt – Duales System Deutschland GmbH (Niemcy); National Tri-Generation CHP Company Ltd. (Arabia Saudyjska); Unión Fenosa; Endesa (Hiszpania); E.ON (Wielka Brytania).
  • Edukacja: Politechnika Cypryjska (Cypr); King Abdullah Bin Abdulaziz Public Education Development Project; King Abdullah University of Science and Tech (Arabia Saudyjska).
  • Nowe technologie: Vacon (Finlandia); Allegro; PKP Informatyka (Polska); Clara.net (Wielka Brytania).
  • Produkcja FMCG: Senoble (Francja); Eti (Turcja).
  • Górnictwo: POAS (Turcja).
  • Nieruchomości: Tecnocasa (Włochy).

Nagrody i wyróżnienia:

Klienci Oracle uzyskali w 2 kwartale liczne wyróżnienia – najważniejsze z nich to nagroda Holenderskiego Stowarzyszenia CRM dla banku Rabobank za wdrożenie Siebel CRM oraz dwie nagrody “Najlepsze Rozwiązanie IT roku 2008” dla systemów Oracle CRM i Oracle Business Intelligence przyznane przez Portugalskie Stowarzyszenie Centrów Obsługi Klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.