Saatchi & Saatchi Communications wprowadza nową generację Toyoty Avensis

przez | 15/01/2009

„Nowa Toyota Avensis – siła charakteru” – pod takim hasłem 11 stycznia rozpoczął się drugi etap kampanii zrealizowanej przez Saatchi & Saatchi Communications dla Toyota Motor Poland. Jest to kampania wprowadzająca na rynek nową generację Toyoty Avensis.

Flagowy model tego japońskiego producenta i lidera rynku można zadebiutował w Polsce podczas premiery, która odbyła się w salonach Toyoty w miniony weekend 10 i 11 stycznia.

Pierwszy etap kampanii, obejmujący premierę i dni otwarte, miał na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia salonów i wypróbowania nowego modelu na jazdach testowych. Ta cześć kampanii wsparta była 15″ reklamą telewizyjną, ogłoszeniami prasowymi oraz działaniami w internecie (ten etap zakończył się w ostatni weekend).

Drugi etap rozpoczął się 11 stycznia i potrwa do końca lutego. Jego celem jest przedstawienie nowej generacji tego popularnego modelu oraz zastosowanych w nim rozwiązań, które nie tylko poprawiają bezpieczeństwo i komfort jazdy, ale także dostarczą nowych doznań podczas podróży. W drugiej części kampanii przygotowano adaptacje 30″ reklamy telewizyjnej oraz wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej, prasę i internet.

Max Olech – dyrektor kreatywny
Bożena Ślaga – art director
Radek Kotapka – copy writer
Jarosław Skrzyński – group account director
Paweł Chojecki – account director
Anna Ząbkiewicz – account supervisor
Bartosz Sobczak – account executive
Przedstawiciele klienta: Krzysztof Prus; Robert Hoffman; Bartłomiej Moskwik; Agnieszka Gorzkowska

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia