Odwiedź Paryż z Cacharel

Serwis internetowy Cacharel.pl kończy w tym roku dwa lata istnienia. Między innymi z tej okazji należąca do koncernu L’Oreal marka luksusowa Cacharel zorganizowała konkurs, w którym główną nagrodą jest weekend w Paryżu.

Uczestnicy zakończonego pod koniec roku konkursu mieli za zadanie dokończyć zdanie: „Chcę pojechać z Cacharel do Paryża ponieważ …”. Spośród 10 najpopularniejszych odpowiedzi (decydowały o tym głosy zarejestrowanych użytkowników) wybrana będzie jedna, której autor nagrodzony zostanie wycieczką do Paryża. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do 30 stycznia br.

Cacharel to należąca do koncernu L’Oreal seria perfum. Głównym celem stworzonego przez REDage serwisu było zbudowanie wokół marki Cacharel społeczności użytkowników. Aby to osiągnąć sięgnięto po sprawdzone mechanizmy społecznościowe, między innymi takie jak fora dyskusyjne, kluby, profile i blogi użytkowników. Istotnym elementem serwisu są częste konkursy organizowane dla zarejestrowanych internautów.

– Cacharel to marka, która od blisko 50 lat symbolizuje romantyzm, młodość, i jednocześnie odwagę oraz radość młodej kobiety. Wszystko to wyraża serwis społecznościowy i jego użytkowniczki. – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director agencji REDage.

W ciągu blisko dwóch lat istnienia serwisu cacharel.pl założono w nim 18.000 kont, na których użytkownicy zamieszczają swoje zdjęcia, relacje, przemyślenia związane z produktami Cacharel. Na forum Cacharel Rendez-Vous pojawiło się już kilkanaście tysięcy postów. Aktywność internautów w ramach serwisu nagradzana jest punktami lojalnościowymi, a osoby z największą liczbą punktów otrzymują specjalne nagrody.

– Według nas recepta na dobry i skuteczny serwis społecznościowy dla marki to – prostota, przejrzystość i nieustanne wzbudzenie zaangażowania wśród użytkowników. – tłumaczy Eliza Łuczak-Hołowczyc.

Agencja reklamowa REDage specjalizuje się w e-marketingu firm kosmetycznych. W gronie jej klientów znalazły się już takie marki jak: Vichy, Garnier, La Roche – Posay, Normaderm. Agencja obsługuje firmy z Polski i zagranicy, dla których Internet stał się podstawowym kanałem komunikacji z otoczeniem.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu