PiastoPolis – hit we Wrocławiu wkrótce w innych miastach Dolnego Śląska

przez | 14/01/2009

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska zakończyła we Wrocławiu pierwszy etap akcji promocyjnej pod hasłem PiastoPolis. Stworzona przez markę gra planszowa PiastoPolis, inspirowana kultową grą Monopoly, okazała się hitem we wrocławskich lokalach objętych promocją. W weekendowe wieczory ostatnich dwóch miesięcy, udział w zabawie wzięło aż 600 graczy. W tym roku, w kolejnym etapie promocji, gra pojawi się w lokalach na terenie Wałbrzycha, Oleśnicy, Oławy i Świdnicy.

planszaPromocja gry PiastoPolis polegającej na obrocie nieruchomościami znanymi w regionie Dolnego Śląska i pomnażaniu w ten sposób majątku, poprowadzona została przez specjalny zespół animatorów. Animatorzy odwiedzali wybrane lokale na terenie Wrocławia i zachęcali konsumentów piwa Piast do zagrania w PiastoPolis, rozdając przy tym smycze z logiem Piasta.

„Piast to marka niezwykle aktywna, która doskonale wpisuje się w niepowtarzalną wrocławską atmosferę otwartości i radości, towarzysząc naszym konsumentom w chwilach relaksu, zabawy i integracji. Cieszymy się, że gra PiastoPolis spotkała się z takim uznaniem wśród smakoszy piwa Piast, we wrocławskich lokalach. Mamy nadzieję, że PiastoPolis spotka się z równie dużym zainteresowaniem wśród konsumentów Piasta w innych miastach Dolnego Śląska. To przyjemny i unikalny pomysł na spędzanie wolnego czasu ze znajomymi, oparty na wspólnej zabawie i edukacji, przy okazji wprowadzającej w świat regionalnych zabytków.” – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast.

Za organizację animacji w miejscach promocji odpowiedzialny był zespół animatorów z Carlsberg Polska.