Jak pozyskać klienta w branży reklamowej?

Promują, kreują pozytywny wizerunek firmy, są siłą napędową sukcesu rynkowego. Przez 4 edycje zgromadziły blisko 30 tys. zwiedzających. Już za niespełna miesiąc odbędzie się 5-ta edycja targów RemaDays.

Targi reklamy to dla zwiedzających wielowymiarowa korzyść. Dzięki uczestniczeniu w targach, każdy zwiedzający ma możliwość zapoznać się z interesującymi go produktami, zmniejszając do minimum ryzyko nieudanej transakcji handlowej. Poznanie nowych trendów rynkowych w danym segmencie rynku to jak twierdzą marketerzy, sedno wizyty na targach.

Zwiedzający wskazują także na takie korzyści jak możliwość rozmowy z przedstawicielami firmy, nawiązanie korzystnych relacji biznesowych czy wzbogacenie wiedzy o rynku.

To jednak nie wszystkie  korzyści dla zwiedzających. Możliwość uczestniczenia w konferencjach powiązanych tematycznie z charakterem targów i „ żywy kontakt” z produktami to również zalety imprezy targowej, takiej jak  Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays.

Targi RemaDays to wyjątkowe wydarzenie w świecie reklamy. Przedstawiciele, właściciele agencji reklamowych, kierownicy działu marketingu, właściciele drukarń, zakłady poligraficzne, firmy chcące zaistnieć w segmencie out&indoor, dystrybutorzy materiałów do druku, osoby zainteresowane nowymi technologiami w obszarze reklamy przestrzennej  producenci dóbr konsumpcyjnych, firmy promocyjne, detaliści wszystkich branż, dystrybutorzy – to właśnie do tych osób skierowane są targi RemaDays. Będą oni mieli okazję spotkać się z przedstawicielami czołowych firm produkujących i sprzedających upominki reklamowe, maszyny poligraficzne i akcesoria druku wielkoformatowego i reklamy mobilnej.

V targi RemaDays organizowane są w dniach od10 do 12 lutego w warszawskim Expo XXI przy  ulicy Prądzyńskiego 12/14. Targi otwarte są dla zwiedzających 10 i 11 lutego od 10:00 do 17:00, 12 lutego od 10.00 do 16.00. Wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się w czasie RemaDays z ofertą blisko 450 firm związanych z branżą reklamową.

Multidyscyplinarność zgromadzonej na targach oferty podkreśla ich podział na trzy sektory: GiftDays (upominki i artykuły promocyjne), Out&IndoorDays (reklama zewnętrzna i wewnętrzna), TechnologyDays (specjalistyczne maszyny do wydruków wielkoformatowych, grawerowania i haftu).

Organizator targów, firma GJC Inter Media serdecznie Państwa zaprasza do udziału w najważniejszym wydarzeniu związanym z reklamą, poligrafią i nowymi technologiami w 2009 roku, jakim niewątpliwie będzie lutowa edycja RemaDays.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu