SARE dla MTV Networks Polska

przez | 13/01/2009

Z początkiem roku MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z SARE.  Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania e-mail marketingowe, wdrożenie rozwiązań technologicznych, optymalizację i wysyłki newsletterów, przygotowywanie raportów, szkolenia oraz obsługę baz adresowych stacji telewizyjnych z portfolio grupy – MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska oraz portalu wideo switch2one.

Działania e-mail marketingowe obejmą w pierwszym rzędzie projekt switch2one.tv, na którym można znaleźć programy znane z oferty stacji telewizyjnych MTVNP oraz ponad 8000 teledysków. SARE wspomaga komunikację w konkursach, informuje o nowościach pojawiających w serwisie oraz zapewnia kontakt z członkami społeczności, zgromadzonej wokół strony www.s2o.tv. W sumie jest to kilkaset tysięcy odbiorców.

„Zależało nam na współpracy z doświadczonym partnerem, który zna się na e-mail marketingu i posiada odpowiednie zaplecze technologiczne. Rozwiązania, którymi dysponuje SARE są – w mojej ocenie – bezkonkurencyjne” – powiedział Dariusz Bednarczyk, switch2one Project Manager. „Istotne znaczenie miała też dla nas wiedza ludzi, z którymi przyjdzie nam współpracować oraz poziom obsługi klienta.” – dodał Bednarczyk.

„Cieszy nas współpraca przy bardziej rozbudowanych projektach, które wykorzystują w pełni potencjał naszych rozwiązań i  wiedzę” – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. „Najbardziej miło jest mi jednak, gdy ludzie, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować już wcześniej angażują nas w kolejne projekty. To potwierdza ich zadowolenie z poziomu świadczonych przez nas usług.” – dodaje Dębowski.

Umowa o współpracy pomiędzy SARE a MTV Networks Polska została podpisana na czas nieokreślony.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.