Polki mają własną wesję serwisu Clinique

przez | 13/01/2009

Na całym świecie konsumentki mają możliwość nawiązania dialogu z  ulubioną marką. Clinique on-line mówi już w 25 językach i dociera do milionów kobiet. Internet staje się osią komunikacji marketingowej większości brandów, a określenie w dużej mierze definiujące core grupy celowej brzmi: „aktywny internauta/ka”

Konsumenci chcą wiedzieć więcej, chcą rozwiewać swoje wątpliwości, zgłaszać uwagi i pomysły – dlaczego? Przede wszystkim dlatego, żeby mieć pewność , że pieniądze zainwestowane w produkt, nie okażą się zmarnowane, a po wtóre dlatego, że są zbyt inteligentni na to, by zwiodły ich pozory.  Obietnice marek weryfikuje Internet. Jeśli tutaj czegoś nie ma – po prostu nie istnieje, jeśli natomiast marka w odpowiedni sposób wykorzystała potencjał interaktywnej przestrzeni – sukces sprzedażowy ma zagwarantowany.

Dotarcie do jak największej grupy ‘cyber-konsumentów’ i zainteresowanie jej swoim przekazem jest wyznacznikiem skutecznej strategii marketingowej. Dlatego Clinique zleciło implementację polskiej wersji  serwisu agencji Digital One, która specjalizuje się w budowaniu interaktywnego wizerunku marek. Jak każda z pozostałych wersji, www.clinique.com.pl dyskretnie dostosowuje się do specyfiki danego kraju. Z drugiej zaś strony spełnia założenia postawione przez koordynującą lokalne wdrożenia centralą w Nowym Jorku, z którą Digital One prowadziło intensywną współpracę w trakcie realizacji projektu.

Launch polskiej wersji serwisu produktowego Clinique to początek współpracy Estee Lauder z agencją Digital One. Agencja wygrała bowiem przetarg na obsługę całościową portfolia marek Estee Lauder w Internecie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.