Fruli.pl skorzysta z usług Optimum PR

przez | 13/01/2009

Serwis aukcyjny Fruli.pl podpisał umowę z agencją Optimum PR. Kontrakt obejmuje wsparcie marketingowe portalu, obsługę relacji z mediami oraz realizację zadań związanych ze wzmacnianiem wizerunku Fruli.pl wśród serwisów aukcyjnych.

Umowa z Optimum PR zawarta została na czas nieokreślony, a wybór agencji odbył się na podstawie konkursu ofert, w którym brało udział 7 agencji, głównie z Warszawy.

W pierwszym okresie współpracy Optimum PR odpowiadać będzie za stworzenie strategii marketingowej dla serwisu. Następnie agencja wdroży działania media relations skierowane do grup docelowych. Obie strony skupią się także nad rozwojem funkcjonalnym serwisu Fruli.pl, budowaniem wokół niego społeczności oraz na koordynowaniu działań innych agencji marketingowych, zgodnie z przyjętą strategią.

Fruli.pl to nowy gatunek serwisu aukcyjnego, w którym licytacje odbywają się w walucie stworzonej przez serwis – Frutkach. Licytujący podbijają ceny wystawionych produktów, mając w praktyce szansę nabywania ich za cenę wielokrotnie mniejszą niż w tradycyjnym sklepie. Nowa forma licytacji różni się od innych tym, że w tym przypadku użytkownik płaci za każde podbicie ceny licytowanego produktu Obecnie nowy serwis pracuje nad poszerzeniem oferty aukcji, w której już znajduje się m.in. wysokiej klasy sprzęt RTV, AGD i komputerowy. Fruli.pl prowadzi również prace nad rozwojem funkcjonalności i budowaniem społeczności wokół serwisu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.