Zmiany w zarządzie AVISTA MEDIA

Paweł Lisowski jest od stycznia prezesem AVISTA MEDIA, wrocławskiej spółki specjalizującej się w outsourcingu obsługi klienta.

AVISTA MEDIA prowadzi nowoczesne contact center obsługujące abonentów Telefonii Dialog oraz spółki Polkomtel (Plus GSM). Firma ma już 10 lat doświadczeń w obsłudze klientów firm telekomunikacyjnych, jej konsultanci nie tylko udzielają wszechstronnych informacji, ale również rejestrują reklamacje, diagnozują awarie, sprzedają usługi contact center oraz wspierają doradztwem użytkowników internetu i innych zaawansowanych usług multimedialnych.

Paweł Lisowski, zarządzający spółką AVISTA MEDIA od początku stycznia br., jest absolwentem organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Opolskim oraz marketingu i logistyki w Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji. Jest specjalistą z obszaru zarządzania strategicznego, sprzedaży i obsługi klienta. Posiada doświadczenie poparte sukcesami we współpracy z rynkami kapitałowymi (GPW) w zakresie procesów IPO. Pracował m.in. jako manager regionalny w firmach: FRITO LAY i PEPSICO. Zna doskonale rynek FMCG. Był dyrektorem sprzedaży w STAR FOODS i CARLSBERG. Zdobywał doświadczenia również jako dyrektor w pionie klientów indywidualnych w spółce TELEKOMUNIKACJA POLSKA oraz dyrektor departamentu w Polskim Koncernie Naftowym ORLEN S.A. W tym ostatnim odpowiadał m.in.za za integrację z koncernem UNIPETROL w zakresie procesów biznesu sklepów na stacjach paliw. Pełnił funkcję prezesa zarządu w L&G DEVELOPMENT Sp. z o.o. oraz KROSGLASS S.A.

– Liczę, że moje wieloletnie doświadczenie managerskie stanie się dla AVISTA MEDIA ważnym impulsem do dalszego rozwoju i rynkowej ekspansji. Spółka jest w przededniu ważnych zmian: uruchomienia nowego contact center i finalizowania umów z kolejnymi klientami – mówi Paweł Lisowski, prezes AVISTA MEDIA.

Nowe contact center będzie uruchomione w Legnicy. Modernizacja i wyposażenie obiektu planowane jest do końca lutego 2009 roku. Rozpoczyna się już rekrutacja pracowników. W marcu nowi konsultanci będą już obsługiwali klientów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu