Poświęć dziesięciu znajomych dla Whoppera

Burger King kusi użytkowników serwisu społecznościowego Facebook niebywałą ofertą: usuń dziesięć osób z listy znajomych, a w zamian dostaniesz kupon na Whoppera.

Burger King na stronie http://www.whoppersacrifice.com/ udostępnił amerykańskim użytkownikom portalu Facebook aplikację, dzięki której mogą oni otrzymać kupon na darmowego burgera Whopper, pod warunkiem, że usuną 10 osób z listy swoich znajomych. Każda osoba, usunięta za pośrednictwem aplikacji Burger King, jest informowana, że właśnie została „poświęcona” dla Whoppera. Ponadto, otrzymuje linka do strony, z której może pobrać aplikację. Natomiast osoba usuwająca znajomego ze swojej listy widzi komunikat: „Lubiłeś – imię usuwanego znajomego – Kochasz Whoppera”, a zdjęcie usuwanej osoby jest trawione przez ogień.

Jak informuje licznik na stronie Whopper Sacrifice, już ponad 184 tysiące znajomych zostało „poświęconych” dla Whoppera.

Kampania promocyjna „Whopper Sacrifice”,  podobnie jak dwie wcześniejsze (Zapach „Flame” od Burger Kinga oraz Whopper Virgins), wywołała wiele skrajnych komentarzy i ocen. Została przygotowana przez agencję Crispin Porter+Bogusky.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu