Kampania Philipsa na iPhone

Zakończyła się jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjną dla golarek ArciTec firmy Philips zrealizowała grupa ARBOinteractive Polska na zlecenie agencji Hypermedia.

Działania reklamowe kampanii skierowane były do zamożnych mężczyzn w wieku 35-54, którzy lubią nowinki techniczne. Kampania wyemitowana została w pakietach zasięgowych sieci BizOn media (50 000 odsłon). Triple Billboard promujący golarki Philips ArciTec wyświetlał się m.in. eGospodarka.pl, GazetaPrawna.pl, Mediarun.pl, NowoczesnaFirma.pl, Rzeczpospolita.pl, Salon24.pl. Dzięki targetowaniu na przeglądarkę Safari, wykorzystywaną w iPhone, kampania Philips’a emitowana była wyłącznie osobom łączącym się z Internetem za pomocą tych urządzeń.

„Philips doskonale dobrał grupę celową kampanii golarek ArciTec” – mówi Paweł Karaś odpowiedzialny w ARBOinteractive Polska za kampanie targetowane na to urządzenie. „Za pomocą witryn z portfolio BizOn media przekaz dociera przede wszystkim do osób wykształconych, pracujących, dobrze zarabiających. Dodatkowo dzięki targetowaniu kampanii na iPhone’y kampania trafiła do internautów nowoczesnych, lubiących gadżety i nowinki techniczne, a więc potencjalnie zainteresowanych nowym produktem Philipsa – dodaje Paweł Karaś.

Kampania Philipsa trwała od listopada 2008r.

ARBOinteractive Polska, jako pierwsza firma w naszym kraju, zaoferowała kampanie targetowane na iPhone. Usługa dostępna jest na stronach sieci ARBOnetwork i BizOn media. Wykorzystywaną tu formą reklamową jest triple billboard 750×300, który ze względu na swój rozmiar jest dobrze widoczny na ekranie iPhone’a.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu