FreshMail sprawdzi, czy Twoja wysyłka nie jest spamem

Dzięki modułowi antyspamowemu użytkownicy FreshMaila (www.freshmail.pl) – świeżego narzędzia do e-mail marketingu – będą mogli przed wysłaniem swojej kampanii przetestować ją i sprawdzić czy filtry antyspamowe nie uznają danej wysyłki za niechcianą pocztę.

Nowe rozwiązanie nie tylko powie, czy dana wiadomość wygląda jak spam, ale także podpowie jakie nanieść poprawki w treści wiadomość, aby nie być odebranym jak spamer. Dzięki temu użytkownicy FreshMaila mają większą szansę na wysyłanie efektywnych kampanii e-mail marketingowych.

„Obecnie moduł antyspamowy bada maile w oparciu o popularny filtr SpamAssassin. Planujemy sukcesywnie rozwijać go  dodając kolejne filtry do naszego modułu.” – powiedział Paweł Sala – brand manager FreshMail. „Z informacji jakie uzyskaliśmy, FreshMail jest pierwszym w Polsce komercyjnym systemem, który posiada taką funkcjonalność” – zauważa Sala.

Więcej informacji na blogu FreshMail: http://www.freshmail.pl/blog/more/co-zrobic-aby-kampania-e-mailowa-nie-zostala-potraktowana-jako-spam

Video prezentujące działanie nowego rozwiązania:

http://vimeo.com/2759513
http://pl.youtube.com/watch?v=HJLR_XTPsos

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu