„Budownictwo”– branżowy katalog już na rynku

Jest już najnowsze wydanie ogólnopolskiego, katalogu „Budownictwo”. Tegoroczna branżowa książka zawiera jeszcze więcej ofert firm działających w sektorze budowlanym oraz pokrewnych. Produkt dostarczany jest w formie katalogu drukowanego, wyszukiwarki na płycie CD oraz profesjonalnego serwisu internetowego BiznesMarket.pl.

Budownictwo to kompletna i łatwa w użyciu baza ofert firm z branży budowlanej oraz sektorów pokrewnych. Od lat katalog rekomendowany jest przez Polską Izbę Przemysłowo – Handlową Budownictwa jako produkt wspierający branżę. Jest to medium reklamowe adresowane zarówno dla dużych, jak i małych przedsiębiorstw, dzięki któremu mają one możliwość szerszej prezentacji swojej oferty. Precyzyjnie dobrana grupa docelowa pozwala firmom reklamującym się w książce na efektywne dotarcie z ofertą do odbiorców swoich produktów oraz usług.

– Z naszego produktu korzystają profesjonaliści poszukujący ofert i firm z branży budowlanej. Jednym z głównych atutów katalogu jest jego dostępność zawsze wtedy, kiedy zachodzi potrzeba – 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. „Budownictwo” cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem użytkowników oraz reklamodawców, o czym świadczy 50%-owy wzrost liczby firm ogłaszających się w katalogu w 2008 r. – mówi Joanna Lipińska, Product Manager w Eniro Polska.

Katalog będzie dystrybuowany bezpłatnie, trzema głównymi kanałami:

  • bezpośrednio do firm działających w branży budowlanej (dystrybucja kurierska)
  • dystrybucja promocyjna na targach branżowych (kilkanaście imprez w całym kraju, w ciągu całego roku)
  • jako insert do profesjonalnych wydawnictw branżowych m.in. „Budujemy dom”.

– Tegoroczne wydanie katalogu to także liczne zmiany i nowości, których celem jest podniesienie atrakcyjności oraz walorów użytkowych naszego produktu. Odświeżyliśmy layout okładki katalogu drukowanego. W celu podkreślenia biznesowego charakteru serwisu internetowego zmieniliśmy jego nazwę na BiznesMarket.pl. Wzbogaciliśmy go o dodatkowe informacje – newsy branżowe, biznesowe oraz informacje giełdowe, a także kursy walut, wiadomości o targach i wydarzeniach branżowych. Tegoroczna nowością jest atrakcyjna forma prezentacji ofert – kopie ogłoszeń klientów publikowane w katalogu oraz w Internecie są również wyświetlane na płycie CD „Budownictwo” – wyjaśnia Joanna Lipińska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu