Polycom rozpoczął współpracę z agencją PR. Comm Start będzie odpowiadać za działania Public Relations Polycom w Polsce

przez | 07/01/2009

Polycom, Inc. (NASDAQ: PLCM), światowy lider w dziedzinie technologii telepresence, jak również rozwiązań z zakresu komunikacji głosowej i video ogłosiła, że agencja Comm Start będzie partnerem w zakresie działań PR w Polsce.

Comm Start będzie odpowiadać za opracowanie i rozwój strategii komunikacji opartej na międzynarodowych wytycznych firmy Polycom. Zakres usług obejmuje relacje z mediami (zarówno konsumenckimi jak i branżowymi), organizację eventów oraz udziału w targach, a także zarządzanie ewentualnymi sytuacjami kryzysowymi. Współpraca z agencją pomoże wzmocnić wizerunek i rozpoznawalność marki Polycom , a także poprawi jej konkurencyjną pozycję na rynku polskim. Agencja Comm Start prowadzić będzie działania w ramach PR korporacyjnego jak i produktowego.

„Polycom oznacza znaczący sukces dla Comm Start. Jestem szczególnie zadowolona, iż realizując założenia międzynarodowej strategii rozwoju Polycom, możemy zaproponować naszemu nowemu klientowi, spójną , ale dostosowaną do potrzeb polskiego rynku kampanię public relations  w Polsce”- powiedziała Agnieszka Stasiewicz-Swinney, Dyrektor Generalny Agencji Comm Start w Warszawie.

Chris Prowse, Dyrektor Zarządzający na Kraje Bałtyckie, Europę Wschodnią i Rosję dodaje: „Zespół Comm Start zdobył nasze zaufanie dzięki proaktywności oraz ciekawym pomysłom, które zaproponował naszej firmy. Nie bez znaczenia była także dobra znajomość lokalnego rynku oraz doświadczenie w sektorze IT. Wierzymy, że pozytywna energia Comm Start przyczyni się do rozwoju działalności Polycom w Polsce w 2009 r.”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.