Producent oprogramowania enova podpisał umowę z Agencją Reklamową Amako

przez | 06/01/2009

Firma Soneta podpisała umowę za krakowską agencją reklamową Amako, która będzie kompleksowo obsługiwać w 2009 markę enova.

– Nasze uznanie agencja zdobyła szczególnie dużym zapleczem realizacyjnym oraz elastycznością, która pozwala jej nie tylko projektować reklamy, ale również kojarzyć sponsorów i mecenasów z godnymi wsparcia obiektami i projektami – mówi Robert Czuła, Prezes Zarządu Soneta Sp. z. o. o. Nasza współpraca zaczęła się od pośredniczenia przez Amako w podpisaniu przez nas umowy sponsorskiej z siatkarkami Wisły Kraków. Jako szybko rozwijająca się firma musimy współpracować z solidnymi partnerami biznesowymi. Dynamika sprzedaży enova wzrosła w trzech pierwszych kwartałach 2008 aż o 30 procent w stosunku do roku poprzedzającego. W związku z tym o prawie 20 procent zwiększyliśmy zatrudnienie.

– Cieszymy się mogąc pracować dla firmy, która tak dynamicznie się rozwija i dołożymy wszelkich starań, aby ten trend było widać także w działaniach reklamowych – mówi Piotr Mazurkiewicz, współwłaściciel Agencji Reklamowej Amako. Agencja zajmie się kreacją i wykonaniem projektów graficznych oraz planowaniem i wykupem mediów.

Amako ma duże doświadczenie na rynku, na którym jest obecne już prawie 13 lat. Obsługuje między innymi: Tele-Fonikę Kable S. A., Orlen, Convector Development, Narodowy Fundusz Zdrowia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.