Marcin Kopczyński dołącza do Harvard Business Review Polska

Marcin Kopczyński objął w styczniu stanowisko Account Managera w biurze reklamy Harvard Business Review Polska. Wzmocni obecnie 7 osobowy zespół i zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów, z różnych segmentów rynku, w tym z branży IT.

Przed przejściem do wydawcy HBRP – ICAN Institute – Marcin Kopczyński pracował przez trzy lata w wydawnictwie Bauer na stanowisku Starszego Specjalisty ds. Reklamy w dziale reklamy pism komputerowych, pracując m.in. dla tytułu CD Action, PC Format i Next. Wcześniej pełnił funkcję Key Account Managera w firmie McHayes&Steward Group, gdzie zajmował się m.in. obsługą reklamową i administracyjną serwisu branżowego
www.fmcg-news.pl. Był również Key Account Managerem w magazynach komputerowych ENTER oraz CHIP. Marcin Kopczyński ukończył międzynarodowe stosunki ekonomiczne w Szkole Głównej Handlowej.

„Cieszymy się, że do naszego zespołu dołącza doświadczony handlowiec, z udokumentowanymi sukcesami w sprzedaży. Liczymy, że wesprze nasz dział i przyczyni się do skutecznego rozszerzania grupy naszych klientów” – mówi Beata Miciałkiewicz, Dyrektor Biura Reklamy, Harvard Business Review Polska.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu