GoldenSubmarine wiosennie dla marki Big Star

przez | 05/01/2009

Agencja interaktywna GoldenSubmarine, w wyniku wygranego konkursu ofert, zajmie się stworzeniem strony internetowej promującej kolekcję wiosenno-letnią marki Big Star Limited oraz ministrony z konkursem.

Strona poświęcona wiosenno-letniej kolekcji odzieży Big Star ma przybliżyć klientom najnowsze propozycje na nadchodzący sezon. W serwisie zostaną zaprezentowane m.in. nowe modele dżinsów i kolekcja dzianin, a także akcesoria dostępne w ofercie wiosennej. Strona kolekcji zostanie wzbogacona o ministronę z interaktywnym konkursem, mającym na celu budowanie lojalności konsumentów. Premierę serwisu przewidziano na połowę lutego 2009 roku.

– O wyborze GoldenSubmarine spośród wszystkich agencji startujących w konkursie ofert zadecydował fakt, że nasze myślenie o marce było zbieżne z zaproponowanymi przez agencję rozwiązaniami. Spodobał nam się zarówno ciekawy pomysł na przyciągnięcie uwagi użytkowników do serwisu, jak i sam projekt graficzny – mówi Rafał Białek, Zastępca Kierownika Działu Marketingu Big Star Limited.

– Już po pierwszym spotkaniu projektowym z przedstawicielami Big Star, wiedzieliśmy, że będzie to intrygujący projekt. We współpracy z tą marką pokładamy spore nadzieje – mówi Marta Drzymała, Dyrektor Sprzedaży GoldenSubmarine.

Współpraca pomiędzy agencją GoldenSubmarine a firmą Big Star ma charakter projektowy.