Przejdź do treści

LookSoft dla Orange. Mobilna agenda dla organizatora „Orange Mobile Marketing Forum”

Podczas Konferencji Orange Mobile Marketing Forum, która odbyła się w dniu 15 grudnia 2008 wykorzystano aplikację na telefony komórkowe „Mobilna Agenda ” przygotowaną przez firmę LookSoft

Orange Mobile Marketing Forum, które odbyło się 15 grudnia w siedzibie Telekomunikacji Polskiej S.A przy ul. Twardej 18 w Warszawie tak jak spodziewali się tego organizatorzy zgromadziło szerokie grono przedstawicieli polskich i międzynarodowych korporacji zainteresowanych wykorzystaniem technologii mobilnych w marketingu. Zainteresowanie eventem było tak duże że już na kilka dni przed konferencją zarezerwowano wszystkie dostępne miejsca.

Głównym celem konferencji było zaznajomienie uczestników eventu z innowacyjną technologią fotokodów (http://www.orange.pl/fotokody), która coraz szybciej zdobywa sobie rynek a, której Orange jest na rynku prekursorem i wiodącym dostawcą.

Na uwagę zasługuje fakt wykorzystania podczas eventu użytkowej aplikacji na telefony komórkowe dostarczonej przez firmę LookSoft za pomocą której komunikowano się z uczestnikami konferencji.

Jak mówi Łukasz Makowski prezes LookSoft: „Aplikacja M-agenda, to narzędzie dla każdego podmiotu organizującego większe spotkania biznesowe. Podczas 10 wdrożenia tego systemu jakim było forum Orange idealnie sprawdziło się ono jako aplikacja dzięki, której uczestnik eventu pozyskuje dowolne szczegóły na jego temat, otrzymując na swój telefon dokładnie takie informacje jakie chce mu przekazać organizator”. „Rzeczywiście. – narzędzie naprawdę spełniło swoje zadanie skutecznie zdejmując z nas obowiązek informowania uczestników o szczegółach eventu w tradycyjnej formie nawet w przypadku gdy agenda konferencji uległa niewielkim zmianom tuż przed samym spotkaniem”. – potwierdza Paweł Babut z Orange.

Jak mówi Łukasz Makowski z LookSoft klienci firmy wykorzystywali M-Agendę zarówno podczas eventów o kilkutysięcznej publice jak, i przy kameralnych kilkudziesięciu osobowych spotkaniach, gdzie komunikacja z liczną grupą powoduje już pewien stopień skomplikowania logistycznego. „Nasze rozwiązanie to odpowiedź na rosnącą potrzebę przekazywania spójnej zunifikowanej informacji mimo faktu geograficznego rozproszenia uczestników dowolnego eventu. Istnieje konieczność zapewnienia łatwego dostępu do często zmieniających się informacji np. harmonogramu spotkań, czy terminarza, bowiem nie zawsze jesteśmy przy swoim komputerze aby sprawdzić ewentualne zmiany.

„Do dziś z rozwiązania M-agenda skorzystały czołowe firmy z branży PR, szkoleń, organizatorzy konferencji branżowych ale także firmy z branży Telco, agendy rządowe czy korporacje FMCG organizujące np.: konferencje sprzedaży. M-agenda znakomicie sprawdza się podczas konferencji prasowych czy spotkań z dziennikarzami bo poza atrakcyjną formą zaproszenia i poinformowania zaproszonych gości o przebiegu spotkania umożliwia pozostawienie w ich telefonach  materiałów w bardzo innowacyjnej i atrakcyjnej formie.

Podstawową zaletą rozwiązania jest brak konieczności stosowania i dystrybucji papierowych wersji planów czy scenariuszy spotkań, oraz możliwość umieszczenia w aplikacji dowolnych informacji w formie map dojazdu, planów budynków, rozmieszczenia stoisk, zdjęć produktów, arkuszy, tabel, czy tekstu. Nie bez znaczenia jest też możliwość integracji aplikacji z zewnętrznymi źródłami danych jak serwisy pogodowe, interaktywne słowniki czy branżowe systemy informacyjne”.– podkreśla Makowski.

„Często wspieramy nasze aktywności dodatkową rozrywką dla odbiorców, na konferencji Orange była to dedykowana strona WAP za pomocą której można było wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami”. Wejście na stronę WAP możliwe było po zeskanowaniu dedykowanego fotokodu.

Dystrybucja aplikacji na OMMF odbywała się poprzez dedykowany serwis WAP oraz z wykorzystaniem darmowego numeru SMS w odpowiedzi na który odsyłano zamówioną aplikacje. Funkcjonalność rozwiązania (także poprzez ocenianie za pomocą aplikacji wystąpień zaproszonych prelegentów) została doceniona przez niemalże 100 % uczestników eventu.