Wirtualni smakosze na tokyoto.pl

Firma TAN VIET – importer i producent produktów orientalnych w Polsce, przy współpracy agencji interaktywnej CAOgroup, zadbała o nowy wizerunek marki TOKYOTO. TAN VIET jest znana pod takimi znakami handlowymi jak TaoTao, VIFON, KIM LAN czy VINI, a serwis stworzony przez CAO tym razem odkrywa smaki i kulturę Japonii. Na stronie TOKYOTO.PL można zapoznać się z produktami marki, poradami kulinarnymi, ciekawymi informacjami dotyczącymi japońskich zwyczajów oraz odkryć kilka cennych wskazówek w kąciku eksperta. Serwis przybliża nas do wykwintnej kuchni Japonii, teraz już dostępnej dla każdego uzytkownika internetu.

Design stworzony przez CAOgroup nawiązuje do charakterystycznej japońskiej estetyki, oszczędnej w swojej formie, przez co strona jest przejrzysta i intuicyjna w obsłudze. Produkty są opisane szczegółowo, a przy każdym z nich dodatkowo możemy znaleźć odnośniki do opatrzonych smakowitymi zdjęciami przepisów, wykorzystujących dany produkt. Planowane jest również wprowadzenie na rynek nowych opakowań produktów TOKYOTO. Już w styczniu będzie można zobaczyć efekty pracy grafików CAO.

Choć przez chwilę poczuj się jak w Tokyo… lub Kyoto!

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu