GoldenSubmarine w IAB

Agencja interaktywna GoldenSubmarine została członkiem polskiego oddziału stowarzyszenia branżowego Interactive Advertising Bureau.  Dołączając do grona kilkudziesięciu polskich firm członkowskich IAB Polska, agencja będzie aktywnie uczestniczyć  w rozwoju polskiego rynku interaktywnego.

GoldenSubmarine jest jedną z największych polskich agencji interaktywnych. Swoim klientom, oprócz szerokiej gamy dostępnych na rynku usług, oferuje zupełnie nowe pomysły typu „blue ocean”. Wśród klientów obsługiwanych przez agencję znajdują się  m.in.: Amica, Audi, Cigna STU, Coty, Decora, Danfoss, EMI Music, Fortis Bank, Grupa Kolastyna, Hochland, Iveco, Media Markt, Orkla Foods, Saturn Polska, Shell, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Vision Express, Warbud. Ponadto, agencja ściśle współpracuje z siostrzanymi firmami: datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl – platformą advergamingową.

– Cieszymy się niezmiernie, że dołączyliśmy stowarzyszenia, które ma tak duży wpływ na rozwój polskiego rynku interaktywnego – stwierdził Grzegorz Krzemień, wiceprezes GoldenSubmarine.

Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne. Jednym z ważniejszych zadań IAB jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB informuje o jego potencjale reklamowym, pokazuje skuteczne rozwiązania, tworzy i prezentuje standardy jakościowe, uświadamia klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych. Stowarzyszenie precyzuje również wymagania, jakie klienci powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu