Kampania reklamowa Mastercook: „Grzanie zimne w dotyku – więcej możliwości”

Firma FagorMastercook rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej wspierającej płyty indukcyjne marki Mastercook. Działania promocyjne mają na celu przybliżenie klientom nowej płyty IDE64Z S, z wyjątkową funkcją EVOLIS.

Kampania reklamowa, która potrwa do końca stycznia 2009 roku, będzie miała miejsce w luksusowej prasie kobiecej, a także w prasie wnętrzarskiej i poradnikowej. Akcentuje ona zalety innowacyjnego rozwiązanie – dużej strefy grzejnej EVOLIS, umożliwiającej gotowanie w jednym bardzo dużym naczyniu lub nawet kilku mniejszych jednocześnie. Przygotowany layout reklamowy oddaje najważniejsze zalety płyty: zaawansowane technologicznie rozwiązania oraz nowoczesny design. Pokazuje, że gotowanie może być bezpieczne, oszczędne i komfortowe jednocześnie.

Kampania promocyjna wspierana jest działaniami PR, które mają na celu przybliżenie odbiorcom zagadnień związanych z szerokimi możliwościami nowej płyty indukcyjnej m.in. wyjątkową konstrukcję, która pozwala na uzyskanie równomiernej mocy grzania w każdym punkcie pola grzejnego; możliwość podzielenia pola indukcyjnego na dwa oddzielne oraz efektywne sterowanie płytą za pomocą trzech przycisków bezpośredniego wyboru jednego z dwunastu poziomów mocy. Za graficzną część działań reklamowych odpowiedzialna jest agencja Pentagon Media Team. Działania PR prowadzi agencja EGO Public Relations.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu