Jedyne Grand Prix konkursu Złote Orły dla Grey Warszawa

5 grudnia, na uroczystej gali Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy w wilanowskim Muzeum Plakatu, Agencja Grey Warszawa zdobyła jedyne przyznane w tym roku Grand Prix za kampanię Balkony dla Lenor. Ta sama reklama otrzymała także Złotego Orła w kategorii Higiena i Zdrowie. Ponadto Grey Warszawa został uhonorowany Złotym Orłem za kampanię społeczną „Gitara” oraz wyróżnieniem za kreację „Sensodyne Plaża”.

– Największym wyróżnieniem jest dla nas otrzymanie jedynego przyznanego Grand Prix  – mówi Monika Bierwagen, Deputy Managing Director Grey Warszawa – Wszystkie tegoroczne nagrody kreatywne, są dla nas motywacją do osiągania kolejnych sukcesów. Jestem pewna, że w przyszłości nasze pomysły będą się cieszyć jeszcze większym uznaniem  – dodaje.

Balkony, które dla marki Lenor stworzyły Zofia Nowak i Beata Kotnowska-Bujak, zdobywają nagrody na wszystkich liczących się festiwalach kreatywnych. Praca została już wcześniej podwójnie nagrodzona: srebrną statuetką na międzynarodowym festiwalu reklamowym państw tzw. „Nowej Europy” w Portorož oraz przez Klub Twórców Reklamy.

Kolejną statuetkę Złotego Orła agencja Grey odebrała za kreację „Gitara”, która powstała dla Zespołu Szkół nr 97 w Warszawie. Jest to wyróżnienie w kategorii specjalnej, jaką jest Reklama Społeczna. Twórcami pomysłu są Joanna Mazurek i Robert Chudzik.

W kategorii Higiena i Zdrowie wyróżnienie zdobyła kreacja „Sensodyne Plaża”, stworzona dla Glaxo SmithKline Pharmaceuticalis S.A.. Autorami tych prac są Magdalena Zalewska i Agnieszka Stypa.

Nad wszystkimi kreacjami czuwali dyrektorzy kreatywni agencji Grey Warszawa: Katarzyna Sośnierz i Grzegorz Waliczek.

Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły istnieje od 1998 roku i stawia sobie za cel promocję wysokiego poziomu artystycznego w produkcji reklamowej. Kulminacja konkursu następuje podczas uroczystej gali, na której laureaci zostają uhonorowani statuetkami Złotego Orła zaprojektowanymi przez prof. Antoniego Janusza Pastwę, wieloletniego dziekana Wydziału Rzeźby warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Nagrodzone prace zostają udostępnione szerszej publiczności w ramach wystawy pokonkursowej w Muzeum.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu