Action S.A. stawia na specjalizację A.pl

A.pl, spółka córka giełdowej firmy Action S.A., zmieniła profil działalności i odświeżyła wygląd istniejącej od roku internetowej galerii handlowej A.pl. Strona określana mianem delikatesów internetowych będzie specjalizowała się w sprzedaży artykułów pierwszej potrzeby do domu i biura.

Zmiany widać na pierwszy rzut oka. Na nowym froncie sklepu pojawiły się żywe i bardziej przyjazne użytkownikom barwy. Zmieniono nawigację i sposób prezentacji produktów. Usprawniono także wyszukiwanie artykułów i proces zakupowy. Od nowa zbudowano również bazę produktów, których jest obecnie ok. 8 tysięcy.

– Chcieliśmy by sklep był bardziej wydajny i przyjazny zarówno dla użytkowników jak i obsługi – mówi Jakub Milewski Koordynator działań e-commerce w A.pl. – Zależało nam na tym by A.pl był lepiej widoczny w wyszukiwarkach oraz po prostu zachęcał do zakupów – podsumowuje.

Usprawnieniu uległa również logistyka. Wprowadzono nowe godziny dostaw i przyspieszono czas realizacji zamówienia. Od 10 grudnia towary dostarczane są również do klientów z Grodziska Mazowieckiego. Samochody dostawcze są oznakowane oraz wyposażone w urządzenia chłodnicze co umożliwia dostarczanie towarów takich jak mięso, lody, owoce i warzywa. Kurierzy a.pl dostarczają zamówienia codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 22.00 oraz od 8.00 – 14.00 w soboty.

Oferta sklepu skierowana jest do klientów indywidualnych oraz firm i instytucji z terenu aglomeracji warszawskiej i okolic. W A.pl można zakupić głownie tzw. towary szybko rotujące.  Poza artykułami spożywczymi są to artykuły chemiczne i higieniczne, dziecięce, alkohole, papierosy, prasa, parafarmaceutyki oraz artykuły biurowe. Docelowo asortyment sklepu powiększy się o akcesoria kuchenne oraz ofertę apteki. Wprowadzony zostanie również dział z poradami kulinarnymi i zakupowymi dla klientów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu