BILIX w iPKO

Inteligo Financial Services S.A. wdraża usługę BILIX, nową formę regulowania płatności drogą elektroniczną, oferowaną przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR), dla klientów bankowości elektronicznej iPKO w PKO Banku Polskim.

IFS S.A., Spółka należąca do Grupy PKO Banku Polskiego, po wdrożeniu usługi BILIX dla klientów Inteligo w czerwcu 2008 roku (pilotażowo) i we wrześniu 2008 roku (dla wszystkich klientów), wdraża  tę nowoczesną usługę regulowania płatności drogą elektroniczną dla klientów bankowości elektronicznej iPKO w PKO Banku Polskim. Usługa BILIX dotrze w ten sposób do największej grupy klientów bankowości  elektronicznej, jaką dysponuje PKO Bank Polski – klienci usługi iPKO w PKO BP oraz Inteligo, konta internetowego prowadzonego przez PKO BP, stanowią bowiem już ponad 3 mln klientów.

BILIX to nowoczesny, szybki, wygodny i prosty sposób opłacania rachunków i faktur. Dzięki tej usłudze klienci mogą otrzymywać rachunki i faktury wyłącznie w formie elektronicznej i regulować je jednym kliknięciem za pośrednictwem internetowego dostępu do bankowego konta. Wraz z rachunkami i fakturami dostarczane są również inne materiały, które otrzymywali dotąd pocztą w formie papierowej: biling,  informacje o ofercie itp. Na świecie tego typu usługi określane są jako usługi EBPP (Electronic Bill Presentment and Payment).

Dzięki BILIX klienci usługi iPKO w PKO Banku Polskim i Inteligo mogą zarządzać rachunkami telekomunikacyjnymi, energetycznymi, za telewizję kablową czy dostęp do Internetu, prosto z konta, w dogodnym dla nich terminie, bez konieczności wypełniania formularza przelewu i otrzymywania faktury tradycyjną pocztą.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu