Wigilia On-line

Sukces wrześniowej kampanii dla sieci ERA opartej na sprzedaży personalizowanych iPhonów i iPodów zachęcił PPP Marketing do coraz szerzej zakrojonych działań. Już 6 grudnia br., we współpracy z firmą APART, rozpoczęła się świąteczna promocja telefonów SAMSUNG. Akcja przerbiega pod hasłem: „Take A PART in Christmas Time. Obdaruj swoich bliskich i współpracowników”. Kolejne kampanie PPP Marketing będą realizowane w kooperacji z takimi markami jak: LG, PWN, Navigo oraz SAMSUNG Armani.

Świąteczna promocja z firmą APART skierowana jest głównie do właścicieli i dyrektorów firm, którzy za pośrednictwem PPP Marketing mogą zamówić ekskluzywne prezenty dla pracowników i ich rodzin. Informacja o kampanii pojawi się w Internecie już 6 grudnia br. Bannery będą obecne na wszystkich największych portalach internetowych, m.in. interia.pl, infor.pl, www.domiporta.pl, goldenline.pl, nasza-klasa.pl.  Akcja potrwa do 31 grudnia 2008.

Dwie wigilie w tym samym czasie – koniec świątecznych rozterek

Świąteczna promocja obejmuje ekskluzywne zestawy męskie  – SAMSUNG SOUL ze spinkami APART – „Dla mężczyzny z duszą”; damskie – biżuteria z limitowanej kolekcji APART do SAMSUNGA F480  – „Dla kobiety z klasą” i typowo rodzinny, świąteczny prezent  – cyfrowa ramka SAMSUNG promowana pod hasłem „Rodzinne Święta mimo odległości”. Wystarczy złożyć zamówienie na wybrany model telefonu za pośrednictwem telefonu lub Internetu, by otrzymać dodatkowo zestawy biżuterii APART lub cyfrową ramkę. To wszystko za jedyne 2 PLN.

– Wykorzystując możliwości najnowszych telefonów, m.in. funkcji „Video Call” w sieci 3G, jesteśmy w stanie dzielić się radością z nadejścia świąt z bliskimi oddalonymi o setki kilometrów. Już nie musimy wybierać czy spędzimy święta z Rodzicami, czy Teściami, bo dzięki nowej komórce i ramce cyfrowej możemy niemalże siedzieć przy dwóch stołach wigilijnych. 7 calowy ekran w czasie rzeczywistym (on-line) wyraźnie pokaże nam cały stół  i wszystkich bliskich z „konkurencyjnej” wigilii. – przekonuje Cezary Terepka, Dyrektor Zarządzający PPP Marketing.

PPP Marketing zakłada sprzedaż promocyjnych telefonów na poziomie 2500 sztuk. Na ten efekt pracuje 130 operatorów i ok. 50 Autoryzowanych Doradców Biznesowych w całej Polsce. PPP Marketing będzie wyłącznym dystrybutorem ekskluzywnych zestawów z telefonami F480 Roxy oraz Samsung Soul.

Agencja sprzedażowo – reklamowa

PPP Marketing, firma specjalizująca się w nowoczesnych metodach sprzedaży, konsekwentnie rozwija działalność w Polsce. Spółka posiada status Autoryzowanego Partnera  sieci ERA i jako jedyna stosuje nowoczesne kanały marketingowe, rezygnując z tradycyjnej sprzedaży salonowej. PPP Marketing jest również dystrybutorem produktów firmy Apple w Polsce.

Firma w nowatorski sposób łączy nowoczesne kanały sprzedaży: np. Bluetooth i mobile z guerilla marketingiem.

– Staramy się przełamać stereotypowe podejście do sprzedaży. Można nas nazwać sprzedażową agencją reklamową ew. domem mediowym rozliczanym za osiągane efekty. Europejskie doświadczenia naszej spółki wdrażamy na coraz bardziej wymagający polski rynek, docierając do klienta wszystkimi dostępnymi kanałami czyli multi-channel marketing – mówi Dyrektor Zarządzający PPP Marketing, Cezary Terepka.

PPP Marketing skupia 6 partnerskich call center, w których zatrudnianych jest łącznie prawie 300 osób.

W kwestii głośnych projektów marketingowych PPP Marketing nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Zapowiada nowe, rewolucyjne połączenia kanałów marketingowych przy promocji największych światowych marek.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu