Fraternity braterską marką Royal Collection

W branży odzieżowej długo oczekiwany powiew świeżości. Po posępnej emo modzie i królujących na ulicach czerniach, Royal Collection zdecydowało się na przewietrzenie garderoby zblazowanych młodzieńców. Powołana do życia marka Fraternity wyznacza trend „college”, który to podtrzymuje najlepsze tradycje amerykańskich i brytyjskich bractw uczelnianych.

Szeroko zakrojone działania promocyjne zmierzają do utworzenia społeczności Fraternity. Wystosowana w całości do Panów kolekcja Jesień/Zima 2008 ma już swoją odsłonę na serwisie www.fraternity-house.com . Layout witryny całkowicie oddaje elegancki rozmach nowo powstałej marki. Współpracująca z Royal Collection Agencja Interaktywna 4Kroki podjęła się przede wszystkim działań programistycznych. Zadbała między innymi o prawidłową funkcjonalność serwisu. Znajdziemy tu m.in. pomocny Styleguide, video z planu zdjęciowego oraz ogrom kulturowych odwołań budujących od pokoleń mężczyznę idealnego.

Więcej o prawdziwych dżentelmenach na www.fraternity-house.com

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu