Konkurs „Czeko-Deco” tylko do 8 grudnia. Zdolny, kreatywny architekt wnętrz poszukiwany

Firma Wawel SA, nawiązując do swojej blisko 100-letniej tradycji, ogłosiła konkurs „Czeko-Deco” na najpiękniejszy wystrój sklepu firmowego. Konkurs skierowany jest do studentów, projektantów, zespołów projektowych oraz wszystkich zainteresowanych projektowaniem wnętrz. Firma czeka na pomysły do 8 grudnia br.

Przedmiotem konkursu jest przygotowanie kompleksowego projektu wnętrza firmowego sklepu cukierniczego wraz z pijalnią czekolady. Projekt powinien zawierać wszystkie elementy ekspozycyjne, wyposażenia wnętrza oraz koncepcję zewnętrznej fasady sklepu. Jury będzie oceniać pomysł, estetykę i praktyczność zastosowanych rozwiązań oraz funkcjonalność i atmosferę wnętrza.

Konkurs rozpoczął się 27 października 2008 r. i potrwa do 15 grudnia 2008 r. Termin nadsyłania prac konkursowych upływa dnia 8 grudnia 2008 r. Liczy się data dotarcia pracy do siedziby Wawel SA. Nagrodą główną w konkursie jest 2.000 zł oraz współpraca z firmą Wawel SA przy realizacjach związanych z otwieraniem salonów firmowych.

Pierwszy sklep firmowy został otwarty na krakowskim rynku  w 1916 r. Autorem wystroju był znany wówczas architekt Franciszek Mączyński, projektant m. in. Pałacu Sztuki, autor przebudowy Teatru Starego i kawiarni „Jama Michalika” w Krakowie. – „Konkurs kierujemy do współczesnych następców architekta, którzy potrafią wykreować prawdziwie czekoladową atmosferę, zachowując klimat i nastrój minionych lat – mówi Dorota Piwowarska, Kierownik Działu Marketingu w firmie Wawel SA. – W chwili obecnej sieć salonów Wawel z pijalniami czekolady to 12 lokalizacji na terenie Polski. W tym roku planujemy kolejne otwarcia sklepów firmowych”.

Wawel już sięgał do bazy znakomitych pomysłów studenckich, ogłaszając m in. konkurs „Czekoladki na Wagę… Toyoty”, w którym poszukiwał pomysłu na idealny ekspozytor sprzedażowy. Zwycięski projekt być może zostanie niebawem wdrożony do produkcji masowej. Dorota Piwowarska tłumaczy motywy działania firmy: „Konkurs daje młodym ludziom pozytywne emocje, które przenoszą się na nasze produkty i markę Wawel. Dla studentów udział w konkursie to nie tylko dobra zabawa czy okazja do dania upustu potencjałowi twórczemu, ale również szansa na zdobycie doświadczenia, które wzbogaci ich CV już w trakcie studiów”.

Szczegóły i Regulamin Konkursu dostępne są na stronie www.wawel.com.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu