Efektywne domino agencji Deskartes

przez | 28/11/2008

Jeden z wiodących producentów szczepionek przeciw grypie – Solvay – wyprzedał właśnie cały przygotowany na sezon 2008/2009 zapas szczepionki Influvac. O jej zaletach w przeprowadzonej we wrześniu kampanii reklamowej opowiedziała specjalizująca się w kreacji reklam farmaceutycznych agencja Deskartes. Kampania (prasa branżowa, ulotki, plakaty, materiały BTL i POS) w sposób całkowicie nowatorski podeszła do samego problemu grypy. Zamiast mówić o objawach i wpływie tej infekcji na chorego, zobrazowała społeczne konsekwencje choroby. Myślą kreatywną stał się “Efekt domina”. Hasło “Grypa to nie tylko Twoja sprawa!” oraz visual przedstawiający klocki domina ze zdjęciami cierpiących na grypę osób w różnym wieku pokazuje, jak łatwo dochodzi do przenoszenia się wirusa w najbliższym otoczeniu chorego. “Grypa jest jak domino – kładzie do łóżka nie tylko Ciebie, ale i Twoje otoczenie” – tak ideę kreatywną podsumowuje Rafał Tomicki. Agencja Deskartes zrealizowała kampanię Influvacu w wyniku wygranego przetargu. Deskartes pracuje dla największych firm farmaceutycznych w Polsce (m.in. GlaxoSmithKlein, Janssen-Cilag, AstraZeneca, Polpharma, Bayer, Boiron, Teva).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.