„Małopolska na Zawsze” na billboardach Grupy Ströer

przez | 28/11/2008

Rusza kampania promocyjna „Małopolska – Na Zawsze” realizowana w ramach konkursu Złote Formaty przez grupę Ströer.

Kampania outdoorowa Małopolski jest nagrodą w konkursie Złote Formaty organizowanego w ramach II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów przez Ströer Out-of-Home Media.
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego zajął tam I miejsce w kategorii „plakat” za projekt „Kulturalna Małopolska” promujący najważniejsze imprezy kulturalne w Małopolsce.

„Spośród 213 projektów zgłoszonych do tegorocznych Złotych Formatów, Małopolska jest jedynym województwem nagrodzonym w konkursie. W pozostałych kategoriach zwyciężyły wyłącznie miasta: Jarocin, Szczecin i Kielce.” – informuje Anna Proszowska-Sala, Dyrektor ds. Public Affairs Grupy Ströer w Polsce.

Kreacja graficzna billboardu została przygotowana przez Ewę Natkaniec – autorkę plakatu, który zwyciężył w konkursie Złote Formaty. Kampania billboardowa „Małopolska – Na Zawsze” skierowana jest do osób, które znają i cenią ten region Polski. W intencji twórców żartobliwa forma oraz czytelny przekaz mają wywołać u odbiorcy pozytywne emocje oraz zachęcić do jego odwiedzenia.

Lokalizacja miast, w których zostanie zrealizowana zwycięska kampania, została wybrana przez Małopolską Organizację Turystyczną na podstawie przeprowadzonych wcześniej badań. 300 billboardów zawiśnie na dwa tygodnie w Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Kielcach, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i Wrocławiu. Wartość kampanii to 100 tys. zł. Łączna wartość nagród w II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów wyniosła 400 tys. zł.