Eniro dla przyszłych pracowników – zobacz praca.eniro.pl

przez | 27/11/2008

Eniro Polska, właściciel Panoramy Firm, wdraża aktywności wspierające wizerunek atrakcyjnego pracodawcy. Obok zmian wprowadzonych wewnątrz firmy, uruchomiono stronę praca.eniro.pl. Serwis powstał z myślą o kandydatach poszukujących pracy w organizacji skoncentrowanej na sprzedaży oraz wszystkich, który chcą się dowiedzieć więcej o Eniro i yellow pages.

Dobry handlowiec jest na wagę złota – tak często mówi się o pracownikach działów sprzedaży. Trudno się z tym nie zgodzić, ponieważ zapotrzebowanie na tego typu specjalistów jest bardzo duże, a firmy robią wszystko, żeby zatrudnić, a następnie zatrzymać najlepszych. Sprzedaż to obecnie jeden z najbardziej dynamicznych sektorów na rynku pracy. Firmy stawiają na dobrze wyszkolonych i skutecznych handlowców, od których w dużym stopniu zależą wyniki finansowe. Branża yellow pages, w której praca opiera się głównie na sprzedaży, stawia przed kandydatami wysokie wymagania. Silna motywacja, posiadanie specjalnych cech indywidualnych, zorientowanie na sukces oraz chęć i umiejętność szybkiego uczenia się, to główne determinanty sukcesu pracowników. Coraz częściej firmy zastanawiają się, jak pozyskać takich pracowników i wykorzystują do tego różne narzędzia.

Eniro Polska jest pierwszą firmą w branży, która uruchomiła serwis poświęcony pracy. Strona praca.eniro.pl to zaprojektowana w przejrzysty sposób i łatwa w obsłudze platforma informacyjna, dzięki której kandydaci dowiedzą się, kogo szuka firma, na czym polega praca w „żółtych stronach”, jak przebiega ścieżka kariery w Eniro i jak pracują poszczególne działy. To także liczne narzędzia:

  • kalkulator zarobków handlowców (od telesprzedawcy do key account’a),
  • ankieta preferencji kandydatów,
  • test predyspozycji – „Kogo szukamy?”,
  • opcja „Wyślij swoje CV”.
  • ankieta on-line – „Skontaktuj się z nami” za pośrednictwem której można zadawać pytania do ekspertów z Działu Rekrutacji Eniro Polska.

W serwisie znalazło się również miejsce na „lżejsze” tematy. Zakładka „galeria zdjęć” pokazuje, jak wygląda Eniro po godzinach pracy, jak się bawią pracownicy, relacje z imprez integracyjnych czy wyjazdów. Ciekawym rozwiązaniem jest również fotorelacja z biur regionalnych, dzięki której kandydaci zobaczą swoje przyszłe miejsce pracy i dowiedzą się, jak do niego dojechać.

– Eniro to firma sprzedażowa, która dzięki zaangażowaniu pracowników realizuje cele biznesowe. Nasze środowisko pracy kształtowane jest poprzez korporacyjne kluczowe wartości, w oparciu o które wspólnie działamy. Pracujemy nad zapewnianiem wszystkim naszym pracownikom coraz lepszych warunków pracy. Wdrażamy zmiany w systemie wynagradzania, nagradzając za jakość i efektywność. Wprowadzony w 2008 roku nowy system motywacyjny dla telesprzedaży, spowodował ponad 25%-owy wzrost płac tej grupy pracowników. Stale zwiększamy komfort pracy w biurach w całej Polsce, zależy nam, żeby nasi pracownicy czuli się w nich dobrze – mówi Anna Strutyńska, Dyrektor Personalny w Eniro Polska.

Pomysłodawcą serwisu jest Dział HR Eniro Polska. Projekt graficzny strony przygotowała agencja interaktywna Adv.pl, zaś za prace wdrożeniowe odpowiada Dział IT Eniro Polska we współpracy z firmą Pozytywna Zmiana, właścicielem marki Optymalista.com. Strona będzie na bieżąco rozbudowywana o nowe informacje, podstrony i funkcjonalności, które będą wdrażane również w oparciu o komentarze oraz pytania użytkowników i kandydatów.

– Serwis ma pokazać i zachęcić do skorzystania z możliwości, które oferuje Eniro. Yellow pages kusi atrakcyjnymi zarobkami, ale nie wszyscy kandydaci zdają sobie sprawę, że praca tym sektorze wymaga zaangażowania i silnej motywacji. Zależy nam, aby najlepsi chcieli z nami związać swoją przyszłość zawodową i pozostali w strukturze firmy jak najdłużej. Poprzez serwis chcemy także pokazać inne oblicze firmy, w której można odnieść sukces, a poza pracą, poznać ciekawych ludzi i dobrze się bawić – dodaje Anna Strutyńska.

Eniro Polska zatrudnia ponad 1100 pracowników, w tym prawie 700 w dziale sprzedaży w kilkunastu biurach regionalnych. To dynamicznie rozwijająca się firma, która dzięki zaangażowaniu i umiejętnościom swoich pracowników oraz z myślą o klientach i użytkownikach ulepsza swoje produkty. W ubiegłym roku po raz drugi została wyróżniona tytułem Solidny Pracodawca Roku, a ostatnio odebrała nagrodę „Pracodawca Nowej Ery” za innowacyjność, otwartość na nowe technologie, dbałość o bezpieczeństwo oraz zapewnianie komfortu pracy i rozwoju swoich pracowników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.