Czwarta konferencja domu mediowego MPG

przez | 26/11/2008

Już po raz czwarty dom mediowy MPG zorganizował konferencję „Innowacyjność w komunikacji marek”. Podczas konferencji przedstawiono nowe koncepcje, dzięki którym marki mogą wyróżnić się spośród konkurencji.

Wśród prezentowanych zagadnień znalazły się takie tematy jak:

  • „’Engagement marketing’ – pogłębianie relacji pomiędzy marką a konsumentem w Internecie” – Robert Bernaciak, Operations Manager, Media Contacts Polska
  • „Jak ‘entertainment marketing’ może pomagać wyróżniać się markom?” – Chris Wood, Head of Communications, Cake
  • „Sponsoring sportowy jako efektywne narzędzie promocji marki” – Piotr Pietrzak, CEO, Havas Sports & Entertainment Poland
  • „Zmiany klimatyczne szansą w komunikacji marek” – Alicja Cybulska, Research and Modelling Director, MPG Poland
  • „Strategia Błękitnego Oceanu” jako narzędzia do tworzenia innowacyjnych rozwiązań – Paweł Wojtkiewicz, Wiceprezes Zarządu, Forum Rozwoju Menedżerskiego
  • „Wyróżnianie marek poprzez OOH media” – Bogdan Rowiński, Dyrektor Obsługi Klienta, Stroer.

Gościem specjalnym konferencji, w której uczestniczyło blisko 160 osób, był Chris Wood, dyrektor ds. komunikacji brytyjskiej agencji Cake. Poruszając temat ‘entertainment marketing’, wskazał potencjał szeroko rozumianej rozrywki w celu wyróżniania się marek.

„Nasza konferencja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem rynku. Potwierdza to duże zainteresowanie marketerów niekonwencjonalnym sposobem komunikacji marek. W czasach, w których niektórzy reklamodawcy będą zmuszeni do redukcji wydatków na reklamę, wyjście poza obowiązujące standardy mogą mieć nieocenioną wartość” – podkreślił Jacek Dzięcielak, CEO, MPG Polska.