Beyond Interaction pierwszym klientem V2Media

Sieć V2Media zrealizowała dla marki Snickers kampanię internetową w całości opartą na formach video.

Kampania objęła premiowy produkt sieci V2Media – Expand V-Stitial. Jest to forma reklamowa złożona z miniatury spotu nadawanego w scrollowanym boksie, który po najechaniu myszką rozszerza się na cały ekran emitując film reklamowy.

Expand V-Stitail wyświetlany był w zasięgowym pakiecie sieci V2Media, w tym m.in. na Streemo.pl, MTV.pl, Grono.net, JoeMonster.org czy Maxior.pl. Dodatkowo na stronie Patrz.pl wyemitowano pół miliona pre-rolli, czyli spotów reklamowych, wyświetlanych w playerze przed materiałami reklamowo neutralnymi. Spot reklamowy Snickersa obejrzało blisko 5,8 mln internautów (adserwer BBelements, 2008.10).

„Kampania Snickersa rozpoczęła się w pierwszym tygodniu października, czyli trzy tygodnie po rozpoczęciu działalności sieci V2Media. Potwierdza to nasze spostrzeżenia odnośnie dotychczasowej luki na polskim rynku w zakresie kompleksowej obsługi internetowej reklamy video” – mówi Marcin Olszewski, Managing Director V2Media. „Grupą celową kampanii reklamowych marki Snickers są nastolatki oraz osoby młode, które jak wiadomo chętnie korzystają z Internetu. W przypadku takich odbiorców, kampania internetowa stanowi doskonałe wzmocnienie przekazu znanego z telewizji” – dodaje Marcin Olszewski.

Kampanię dla Mars Polska i brandu Snickers zlecił Beyond Interaction, dział internetowy domu mediowego Mediacom. Kreację stanowił spot telewizyjny dostosowany na potrzeby Internetu.V2Media to pierwsza na polskim rynku firma specjalizująca się ściśle w rozwiązaniach video dla branży reklamy online. Zaplecze w postaci know-how ARBOinteractive umożliwia nowej sieci kompleksową obsługę kampanii video od kreacji i produkcji, przez technologie na emisji i raportowaniu skończywszy. W ofercie V2Media znajdują się różnorodne formy reklamowe na największych witrynach z kilkunastu kategorii tematycznych sieci ARBOnetwork i BizOn media. Obecny zasięg sieci to blisko 11 mln Unikalnych Użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 2008.08).

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu