Leroy Merlin docenia internautów

przez | 24/11/2008

Pierwszy market budowlany, który docenił siłę internautów. Przy okazji corocznego Święta Majsterkowicza Leroy Merlin zdecydował się oprócz kampanii ATL na śmiały redesign serwisu i wiele ułatwień dla internautów. Zmiany dotyczą grafiki, użyteczności i rozbudowanej platformy komunikacji. Wszystkie wsparte są badaniami użyteczności, w tym analizami makiet, grafik i ustawień.

Pomyślano o kilku tysiącach aktywnych forumowiczach usprawniając działanie forum i zmieniając jego grafikę. Forum jest kopalnią wiedzy dla majsterkowiczów, osób remontujących domy i mieszkania. Leroy Merlin docenił też Internet w komunikacji z klientami. Regularnie  wysyłany jest mailing z elektroniczną gazetką promocyjną. W samym serwisie znajdują się opisy kilkudziesięciu tysięcy produktów z możliwością śledzenia zamówienia on-line.  Za redesign serwisu odpowiada Internet Designers.

Internauci zaś szczególnie docenili jedną część serwisu – Inspiracje. W tym miejscu można pochwalić się swoim wnętrzem, rozwiązaniami i pomysłami licząc na komentarze internautów. Chociaż w sieci wiele jest już wiele takich miejsc, Inspiracje Leroy Merlin ze względu na zasięg i ilość osób odwiedzających serwis mają szanse stać się liderem w komunikacji społeczności osób budujących, remontujących, śledzących trendy wnętrzarskie. Jak wynika z badań i obserwacji, brakowało takiego miejsca, gdzie można nie tylko pochwalić się swoim wnętrzem, skomentować ciekawe rozwiązanie, ale przede wszystkim złapać praktyczną inspirację.