Święto reklamy już niebawem

W dniach 10-12 lutego 2009 nastąpi wyjątkowe spotkanie. Będzie to jubileuszowa, piąta edycja Targów Reklamy RemaDays, która już dziś zapowiada się emocjonująco.

Na powierzchni 11000 m2 w hali EXPO w Warszawie zaprezentuje się blisko 430 wystawców z kraju i z zagranicy, którzy przygotują ofertę w pełni ukazującą najnowsze trendy i rozwiązania w trzech największych sektorach związanych z reklamą: out&indoor, upominki reklamowe i technologia w przemyśle reklamowym. To doskonała okazja do nawiązania znaczących kontaktów branżowych.

Targi RemaDays rozwijają się w zawrotnym tempie, z roku na rok przyciągając coraz większą ilość wystawców i zwiedzających. Piąta edycja utwierdza w przekonaniu, że to największa i najbardziej prestiżowa impreza w Europie Środkowej, która doskonale odpowiada na zapotrzebowania rynku reklamy znajdując stałe miejsce w kalendarzu spotkań targowych. Corocznie, RemaDays staje się płaszczyzną łączącą trzy najważniejsze gałęzie reklamy, a przydzielenie poszczególnym branżom odpowiednio dużej powierzchni gwarantuje przejrzystą formułę i łatwiejszy dostęp do konkretnych sektorów.

Targi RemaDays są niebagatelną okazją, dla wszystkich osób zawodowo związanych z branżą marketingową, do zapoznania się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami oraz trendami w obszarze szeroko definiowanej reklamy- uważa Sławomir Giefing, prezes firmy GJC Inter Media będącej organizatorem targów.

Przedstawiciele agencji reklamowych, drukarń, a także producenci i importerzy upominków promocyjnych z pewnością wykorzystają zdobytą wiedzę i informacje w rozwijaniu i wzbogacaniu swojej oferty, znajdą również inspirację dla nowatorskich pomysłów, dzięki którym stworzą oryginalną propozycję biznesową dla swoich klientów.

W piątej edycji targów nie zabraknie wykładów, konferencji oraz paneli dyskusyjnych prowadzonych przez znanych specjalistów z branży. Część kongresowa stanowi istotny element targów dający każdemu odwiedzającemu wyborną okazję do posłuchania kreatywnych paneli dyskusyjnych i wzbogacenia swojej wiedzy marketingowej.

Tradycyjnie już, w pierwszym dniu targów odbędzie się Gala Wystawców, podczas której przyznane zostaną Korony Reklamy. Odwiedzający będą mogli również uczestniczyć w przyznaniu nagrody Gifts of theYear dla najlepszego upominku reklamowego.

Wśród osób zwiedzających rozlosowane zostaną nagrody. W tym roku będą to dwa zestawy ekskluzywnych zegarków Armani, a także zestawy wód toaletowych.

Wystawcy pragnący zaprezentować swoją ofertę, będą mieli okazję do wzięcia udziału w pokazie mody tekstyliów. Ośmiometrowy wybieg stanie się areną niezwykłych pokazów w świetle reflektorów!

Uczestnictwo w tak prestiżowym wydarzeniu wiąże się z wieloma korzyściami i jest niezbędnym elementem w strategii rozwoju firmy.

Organizatorem targów RemaDays jest poznańska firma GJC Inter Media. Jest ona również wydawcą branżowych kwartalników Gifts Journal i Gifts Journal Ukraina.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu