AutoGuard S.A. zlokalizowany

przez | 20/11/2008

W listopadzie ruszył program wsparcia sprzedaży  systemów lokalizacyjnych firmy AutoGuard S.A. – pod hasłem   ,, Premiosfera AutoGuard”.  Mechanizm promocji powstał we współpracy z Agencją Pegasus Advertising.

AutoGuard S.A. jest wiodącą na rynku polskim firmą oferującą nowoczesne systemy zarządzania i ochrony pojazdów z wykorzystaniem urządzeń GPS.

„Jesteśmy pionierami w branży nie tylko w kwestii wprowadzania nowoczesnych technologii, ale również, jak się okazuje, w zakresie działań marketingowych” – mówi Robert Rozesłaniec, Prezes Zarządu AutoGuard S.A. –„Nasza firma, jako pierwsza w tej kategorii produktowej, zdecydowała się podjąć działania oparte na schematach programów lojalnościowych. Mamy nadzieję, że program ,,Premiosfera AutoGuard”, który jest skierowany do sieci sprzedawców, przyczyni się do zwiększenia wśród nich wiedzy na temat naszych produktów”.

Celem programu ,,Premiosfera AutoGuard” jest wzrost sprzedaży systemów lokalizacyjnych. Dla sprzedawców przewidziane są nagrody rzeczowe oraz atrakcyjne wycieczki zagraniczne.

Agencja Pegasus Advertising odpowiada za strategię, komunikację, kreację materiałów BTL oraz bieżące prowadzenie programu. Do komunikacji w ramach projektu wykorzystano takie narzędzia jak: direct mail, e-mailing czy platforma sms, a do dyspozycji uczestników oddana została infolinia oraz interaktywna platforma – www.premiosfera.pl

Agencja Pegasus Advertising specjalizuje się w programach lojalnościowych od 8 lat. W ostatnim roku podobne projekty zostały uruchomione przez Pegasus Advertising dla takich firm jak: Stella Pack, Danfoss, Monier i Roca.