Niblo powiększa rynek agencji interaktywnych

przez | 19/11/2008

Polski rynek agencji interaktywnych powiększył się kilka dni temu o nową firmę – Niblo. Jej konikiem jest wspieranie i koordynowanie internetowych projektów typu Start-up.

Założycielem agencji jest Paweł Sawicki, od lat związany z branżą nowych mediów i technologii. Wcześniej pracował m.in. jak Dyrektor Sprzedaży w firmie Cafe News SA, twórcy agregatorów treści.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdy kto ma świetny pomysł, wie jak zmienić go w dochodowy biznes. Dlatego chcemy skoncentrować się przede wszystkim na wspieraniu start-up’ów. Pomagamy napisać biznes plan, pozyskać inwestora, znaleźć lokal i pracowników – wyjaśnia Paweł Sawicki – Doradzamy też w jaki sposób przeprowadzić kampanie promocyjne, zdobyć użytkowników i osiągać zyski.

Niblo specjalizuje się także w tworzeniu strategii e-marketingowych i e-PR, projektowaniu i realizacji witryn internetowych, pozycjonowaniu w wyszukiwarkach oraz prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych Google AdWords. W tej chwili agencja zatrudnia 6 osób, jej siedziba mieści się w Poznaniu.  Oficjalna inauguracja działalności agencji zbiegła się z uruchomieniem serwisu.