Co cztery minuty klienci kupują AutoMapę

przez | 19/11/2008

Rekordowe wzrosty sprzedaży, nagrody specjalistów i konsumentów oraz niesłabnąca pozycja najchętniej kupowanego oprogramowania do nawigacji GPS. Już ponad 280 tysięcy klientów zaufało AutoMapie!

Po trzech kwartałach 2008 roku, AutoMapa może poszczycić się liczbą 280 tysięcy klientów. Warto przypomnieć, że pod koniec lutego 2008 roku, AutoMapa przekroczyła liczbę 200 tysięcy użytkowników. Przyrost kolejnych 80 tysięcy użytkowników w ciągu niespełna siedmiu miesięcy świadczy o wyjątkowej popularności programu i niesłabnącym zainteresowaniu ze strony klientów. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku, średnio, co około 4 minuty, klient szukający nawigacji kupował AutoMapę!

Po pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku nastąpił 85% wzrost sprzedaży licencji licząc rok do roku. Coraz większą popularnością cieszy się AutoMapa w wersji EU, zawierająca plany nawigacyjne 44 państw Europy, w tym, oprócz Islandii, wszystkich krajów Unii Europejskiej, jak również AutoMapę Polski XL.

Zgodnie z ogólnoświatowym trendem, klienci głównie poszukują zestawów składających się z urządzenia PND lub PDA i oprogramowania nawigacyjnego. AutoMapa współpracuje z liderami światowego (ASUS, Blaupunkt, Clarion, Eten, HTC, Mio, NavRoad, Nokia, Pentagram, Samsung) i polskiego (Aristo, AMTech, FreeWay, Prolech, Trak, Smart GPS) rynku urządzeń GPS. W okresie styczeń – wrzesień, blisko 70% całej sprzedaży realizowanej było właśnie przez partnerów OEM oferujących AutoMapę w postaci pakietów ze swoimi urządzeniami do nawigacji.

– Jesteśmy nie tylko bardzo zadowoleni z wyników dotychczasowej sprzedaży, ale jednocześnie silnie zmotywowani do tego aby nieustannie rozwijać AutoMapę dostarczając użytkownikom najaktualniejsze mapy i nowe funkcje, takie jak pikietaż znacznie wspomagający użytkowników CB Radio. – mówi Jędrzej Szynkarczuk, dyrektor marketingu AutoMapy. – Cieszy nas, że nasze wysiłki zostały doceniane zarówno przez specjalistów z Magazynu NEXT, którzy przyznali AutoMapie nagrodę Czempiona Jakości, jak i przez samych konsumentów, głosami których AutoMapa zdobyła Złoty Laur Konsumenta w kategorii mapy cyfrowe.

Niesłabnącą popularnością cieszy się również portal społecznościowy miplo.pl – stworzony przez i dla użytkowników AutoMapy. Codziennie pojawia się w nim ponad 300 nowych punktów użyteczności publicznej (POI), a łączna liczba POI, z których mogą korzystać użytkownicy AutoMapy przekroczyła po trzech kwartałach 300 tysięcy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.