Marzanna Pszenna w Harvard Business Review Polska

przez | 18/11/2008

Biuro Reklamy Harvard Business Review Polska zostało poszerzone o kolejną osobę. Na nowo utworzone stanowisko Key Account Managera została powołana Marzanna Pszenna. W HBRP do jej zadań będzie należało pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad firmami na stałe współpracującymi z wydawnictwem.

Marzanna Pszenna związana była przez 10 lat z mediami regionalnymi. Najpierw pracowała jako Specjalista ds. Reklamy w Polskapresse, następnie objęła stanowisko Key Account Managera w domu sprzedaży prasy regionalnej Mediatak, gdzie odpowiadała za planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych w dziennikach regionalnych i współpracę z kluczowymi klientami. W 2007 roku objęła analogiczne stanowisko w nowo utworzonej spółce – Media Regionalne. Marzenna Pszenna jest absolwentką wydziału historycznego na Uniwersytecie Warszawskim. Uprawia jogę, narciarstwo biegowe, a także szkoli się w tańcu flamenco.

„Cenimy doświadczenie zawodowe Marzanny Pszennej i ponad 11-letnią praktykę na stanowiskach sprzedażowych. Jesteśmy przekonani, że jej świetna znajomość rynku reklamy, planowania mediów oraz nastawienie na klienta sprawdzą się w pracy dla Harvard Business Review Polska” – powiedziała Beata Miciałkiewicz, Dyrektor Biura Reklamy, ICAN Institute – wydawcy HBRP.