ARBOinteractive Polska odświeża swój produkt intekstowy

Udostępniono odnowioną wersję systemu SmartContext – intekstowego produktu z oferty ARBOinteractive Polska.

Nowy SmartContext umożliwia niedostępną dotąd funkcjonalność, polegającą na wyborze poszczególnych witryn, które wezmą udział w danej kampanii. Targetowanie reklam na wybrane strony oznacza jeszcze większą kontrolę nad grupą celową przekazu. SmartContext pozwala poza tym na emisję nie tylko kreacji tekstowych, lecz także multimedialnych, a więc wykorzystujących grafikę, flasha i video.

„Intekst nadal stanowi wyłącznie uzupełnienie mediaplanów. Chcemy to zmienić. Tego typu nieintruzywna i innowacyjna  reklama może stać się integralną częścią kampanii w Internecie” – mówi Agnieszka Bunia, Account Manager odpowiedzialna za sprzedaż agencyjną w SmartContext. „Reklama intekstowa nawiązuje do zawartości danej witryny, a tym samym – do treści, które interesują użytkownika. Dodatkowo pojawia się dopiero po najechaniu kursorem na słowo kluczowe. Powoduje to, iż oferowane przez SmartContext formy nie drażnią internautów. W testach przeprowadzonych na naszym systemie zaobserwowaliśmy wysokie wartości wskaźnika CTR dla kreacji intekstowych, nawet powyżej 10%” – dodaje Agnieszka Bunia.

Wraz ze startem nowego systemu SmartContext rozpoczęto emisję pierwszych kampanii dla takich Klientów, jak PZU, City Handlowy, Polkomtel, PTC Era, Loreal, Microsoft, 5.10.15, AXA czy Lee.

SmartContext jest systemem reklamy intekstowej, działającym na zasadzie podkreślenia słów kluczowych w treści strony. W momencie, gdy internauta najeżdża kursorem myszki na dane słowo, następuje wyświetlenie dymka reklamowego. SmartContext emitowany jest na witrynach należących do ARBOinteractive Polska, m.in. Wizaz.pl, Chip.pl, CKM.pl, RadioZet.pl, Jobs.pl, BiznesPrawo.pl czy AutoGaleria.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu