Żabka buduje lojalność klientów dzięki programowi „FURORA”

przez | 17/11/2008

Żabka Polska SA – właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka – 3 listopada 2008 uruchomiła w sklepach całej sieci Multipartnerski Program Lojalnościowy „FURORA”. Żabka jest wiodącym Partnerem Programu, organizowanego przez Lukas Bank, w którym uczestniczą 22 cenione na rynku firmy z różnych branż, m.in. FotoJoker i Rainbow Tours.

Multipartnerski Program Lojalnościowy „FURORA” skierowany jest do stałych Klientów sieci. Do końca stycznia 2009 każdy konsument posiadający kartę kredytową MasterCard Programu „FURORA”, wydaną przez Lukas Bank, dokonując zakupów w jednej z placówek sieci, skorzysta w ramach Programu z atrakcyjnych ofert promocyjnych, premiujących dokonywanie regularnych zakupów. Płacąc w tym okresie kartą Furora za zakupy Klient otrzymuje zwrot 5% wydanej kwoty w postaci e-Złotówek. Na przykład za zakupione towary o wartości 300 zł automatycznie na konto nagród zostaje naliczonych 15 e-Złotówek. Każdy Klient może w ten sposób zebrać w okresie promocji maksymalnie 200 e-Złotówek (czyli za zakupy o łącznej kwocie max. 4 tysięcy złotych). W programie Furora e-Złotówki przeliczane są na złotówki w stosunku 1:1 (1 e-Złotówka = 1 zł). Niezależnie od okresowych promocji Klienci otrzymują stały profit w postaci 1% zwrotu wartości transakcji w postaci e-Złotówek.

„Stale monitorujemy rynek pod kątem nowych rozwiązań, które powodują, że zakupy w sklepach naszej sieci stają się jeszcze bardziej atrakcyjne. Program łącząc funkcje karty kredytowej z programem lojalnościowym, w którym to Klient decyduje na co wyda przyznane „punkty”, jest pewnym novum na polskim rynku” – mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska SA.

W programie lojalnościowym „FURORA” każdy uczestnik programu dokonując zakupów w sklepach Żabka otrzymuje bonusy-nagrody w postaci:

  • eZłotych – stanowiących podstawową nagrodę naliczaną automatycznie po dokonaniu bezgotówkowego zakupu opłacanego kartą „FURORA”. Profity naliczane są na koncie lojalnościowym użytkownika Programu w formie „punktów” przeliczanych na złote polskie (PLN). Użytkownik może je wydać na kolejne zakupy w sklepach Żabka, punktach pozostałych Partnerów Programu lub na spłatę swojego zadłużenia na rachunku bankowym powiązanym z kartą kredytową „FURORA”.
  • Rabatów – premiujących stałych Klientów sklepów Żabka dokonujących z określoną częstotliwością zakupów opłacanych kartą „FURORA” – powyżej kwoty minimalnej uprawniającej do przyznania rabatu. Kwota dokonywanej transakcji bezgotówkowej opłacanej przez Klienta kartą „FURORA” zostaje umniejszona o przyznany rabat procentowy (po spełnieniu przez Klienta warunków przyznających mu prawo do rabatu w ramach organizowanej akcji promocyjnej). Przyznany Klientowi rabat w ramach Programu „FURORA” rozliczany jest w postaci eZłotych w ramach rachunku karty.

Żabka Polska SA realizuje założenia nowoczesnej koncepcji sprzedaży detalicznej, u podstaw której leży przede wszystkim zapewnienie klientom wygody w dokonywaniu zakupów. Oferta sklepów jest wciąż rozwijana tak, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej wymagającego rynku.

Ostatnio Żabka Polska SA rozpoczęła proces wprowadzania do swoich placówek terminali umożliwiających dokonywanie płatności w technologii MasterCard® PayPass™. Już niedługo wszyscy klienci tej sieci posiadający karty płatnicze Maestro® PayPass™ oraz MasterCard® PayPass™ będą mogli za ich pomocą w sposób bezstykowy regulować należności za drobne zakupy. Jest to największe wdrożenie systemu płatności zbliżeniowych w technologii PayPass w Polsce.

Ponadto, we wrześniu 2008 sieć zakończyła proces wdrażania usługi Cash back we wszystkich sklepach sieci. Już teraz wszyscy posiadacze kart debetowych VISA i MasterCard mogą – bez dodatkowych prowizji – podejmować kwoty gotówki do 200 zł z kasy sklepu przy okazji dokonywania zakupów.