Nowy wizerunek wortalu Fabryki Diet

przez | 17/11/2008

Wortal Fabryka Diet zmienił swój wizerunek i poszerzył tematykę o nowe działy, wśród których znaleźć można informacje dotyczące:zdrowia, mody czy urody.

W listopadzie wszyscy, którzy odwiedzą Fabrykę będą mogli nie tylko wybrać odpowiednią dla siebie dietę, skorzystać z porad ekspertów-dietetyków, ale np. sprawdzić nowości kulturalne z dziedziny filmu, muzyki czy książki.

Główną tematyką wortalu pozostaje promocja zdrowego, rozsądnego odżywiania się. Fabryka Diet proponuje gotowe rozwiązania w postaci bazy ćwiczeń, przygotowanych przez instruktorów fitness, bazy posiłków wraz z przepisami, czy też listy produktów spożywczych wraz z ich wartościami odżywczymi.

Warto podkreślić społecznościowy charakter wortalu. Daje on bowiem możliwość tworzenia grup tematycznych czy nawiązywania nowych znajomości.

Bogata oferta serwisu skierowana jest do różnych grup społecznych: kobiet w ciąży i karmiących piersią, nastolatków, kobiet w okresie menopauzy, osób z różnymi jednostkami chorobowymi, a także mężczyzn dbających o swoją sylwetkę. Każdy, kto chce wyglądać i czuć się zdrowo, dzięki Fabryce Diet ma szansę skomponowania swojej diety, na miarę własnych potrzeb.

– Wszyscy, którzy szukają pomysłu na dobre i zdrowe życie, znajdą go pod adresem:www.fabrykadiet.pl. Zdrowy tryb życia to nie tylko odpowiednia dieta, a problemy żywieniowe często wiążą się z wieloma, innymi sferami naszego życia. Dlatego wortal poszerzył swoją tematykę o dziedziny  takie jak:psychologia, miłość czy rodzina. Mamy nadzieję, że tak wszechstronne ujęcie tematu będzie zachęcało coraz większą liczbę osób do odwiedzania Fabryki Diet i dzielenia się swoimi pomysłami – powiedziała redaktor naczelna portalu, specjalistka w dziedzinie dietetyki – Monika Rola.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.