Grey nową agencją kreatywną Chevrolet w Europie Środkowej i Wschodniej

przez | 13/11/2008

 

Sieć Grey CEE & Turkey przejęła budżet reklamowy Chevrolet w regionie CEE (Central and Eastern Europe). Zwycięska strategia, która przekonała przedstawicieli GM do wyboru Greya, jest owocem współpracy pomiędzy oddziałami agencji z Budapesztu, Bukaresztu, Warszawy, Moskwy i Istambułu.

– Jako międzynarodowy team, działający w ramach sieci Grey, pokazaliśmy rozbudowane kompetencje i szeroką wiedzę na temat budowania siły marek w naszej części Europy – mówi Monika Bierwagen, deputy managing director Grey Warszawa.

Sieć Grey będzie odpowiedzialna za komunikację full service w całym regionie CEE.  Przy tworzeniu projektów kampanii centralnym biurem będzie Grey Budapeszt. Oddziały agencji we wszystkich krajach będą blisko współpracować z lokalnymi przedstawicielami Chevrolet.  

Według General Motors szybki wzrost udziałów marki Chevrolet w rynkach Europy Centralnej i Wschodniej to w dużej mierze efekt zintegrowanych działań marketingowych – Chevrolet jest jednym z modelowych przykładów sukcesu marki motoryzacyjnej w Europie. Na swym koncie mamy cztery lata doświadczenia, które upłynęły pod znakiem rekordowego wzrostu, a znaczna jego cześć przypadła na region CEE. Polski rynek jest jednym z liderów tego wzrostu – powiedziała Magdalena Słoniewska,  marketing manager GM w Polsce.