Znamy już wyniki konkursu Mixx-Awards 2008

przez | 10/11/2008

 

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz drugi zorganizował Konkurs MIXX Awards 2008. Gala MIXX Awards, na której zostały  wręczone nagrody za najlepsze interaktywne kampanie roku  odbyła się 6 listopada w warszawskim klubie Platinium.  Branża interaktywna, marketerzy i media dopisały – zabawa trwała do późnych godzin nocnych.

Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło  najlepsze cyfrowe i interaktywne rozwiązania marketingowe.  Wszystkie zgłoszenia były rozpatrywane w oddzielnych kategoriach i oceniane przez profesjonalne jury, które składało się ze specjalistów pracujących w różnych dziedzinach biznesu. Momentem kulminacyjnym było przyznanie nagrody     ,,Best In Show”.  Zwycięzca w tej kategorii został nagrodzony przez IAB Polska zgłoszeniem kampanii do nagrody  „International Interactive Advertising Award 09″ . Ponadto stowarzyszenie IAB Polska zasponsorowało wyjazd zwycięzcy na galę MIXX Awards w Stanach Zjednoczonych.  Jarosław Sobolewski, Dyrektor Geberalny IAB Polska wręczył zwycięzcom symboliczny bilet na samolot. 

Trochę historii MIXX Awards…

Koncepcja nagród “ Marketing and Interactive Excellence (MIXX) Awards”, została rozwinięta przez IAB w USA. Nagradzane są najlepsze interaktywne kampanie roku. Przy przyznawaniu nagród MIXX oceniane są wszystkie części kampanii: począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, aż po efektywność i ROI.

Nowy system do głosowania 

W tym roku do głosowania w konkursie MIXX Awards 2008 zostanie wykorzystany profesjonalny system Cadera. System ten wykorzystywany był przy takich konkursach jak: KTR, EFFIE czy Media Trendy. Cadera pozwoli na sprawne i szybkie przeprowadzeni głosowania. 

Audytor Konkursu: PricewaterhouseCoopers

Wyniki konkursu będą audytowane przez PricewaterhouseCoopers – wiodącą firmę doradczą oferującą doradztwo w zakresie audytu i podatków klientom zarówno z sektora publicznego , jak i prywatnego. 

 

Kategoria: świadomość marki/pozycjonowanie

Zwycięzca: Knorr Nudle – ,,Ucieczka z akademika” 

Kategoria: Wprowadzenie produktu na rynek

Zwycięzca: Alior – Zbuduj z nami nowy bank! 

 

Kategoria: Bezpośredni odzew 

Zwycięzca: Alior – Zbuduj z nami nowy bank!

 

Kategoria: Najlepsze zastosowanie mediów 

Zwycięzca: Axe Jet

 

Kategoria: Best in show – to wybór najlepszej kampanii, spośród wszystkich zgłoszonych do tegorocznej edycji MIXX Awards 2008

Zwycięzca: Knorr Nudle – ,,Ucieczka z akademika” 

 

Kategoria: Agencja roku

Zwycięzca: Next Starcom 

 

Kategoria: Marketer roku

Zwycięzca: L’oreal 

 

Kategoria: Życiowe dokonania

Zwycięzca: Artur Gortych