Znamy już wyniki konkursu Mixx-Awards 2008

 

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz drugi zorganizował Konkurs MIXX Awards 2008. Gala MIXX Awards, na której zostały  wręczone nagrody za najlepsze interaktywne kampanie roku  odbyła się 6 listopada w warszawskim klubie Platinium.  Branża interaktywna, marketerzy i media dopisały – zabawa trwała do późnych godzin nocnych.

Jury polskich nagród MIXX oceniło i nagrodziło  najlepsze cyfrowe i interaktywne rozwiązania marketingowe.  Wszystkie zgłoszenia były rozpatrywane w oddzielnych kategoriach i oceniane przez profesjonalne jury, które składało się ze specjalistów pracujących w różnych dziedzinach biznesu. Momentem kulminacyjnym było przyznanie nagrody     ,,Best In Show”.  Zwycięzca w tej kategorii został nagrodzony przez IAB Polska zgłoszeniem kampanii do nagrody  „International Interactive Advertising Award 09″ . Ponadto stowarzyszenie IAB Polska zasponsorowało wyjazd zwycięzcy na galę MIXX Awards w Stanach Zjednoczonych.  Jarosław Sobolewski, Dyrektor Geberalny IAB Polska wręczył zwycięzcom symboliczny bilet na samolot. 

Trochę historii MIXX Awards…

Koncepcja nagród “ Marketing and Interactive Excellence (MIXX) Awards”, została rozwinięta przez IAB w USA. Nagradzane są najlepsze interaktywne kampanie roku. Przy przyznawaniu nagród MIXX oceniane są wszystkie części kampanii: począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, aż po efektywność i ROI.

Nowy system do głosowania 

W tym roku do głosowania w konkursie MIXX Awards 2008 zostanie wykorzystany profesjonalny system Cadera. System ten wykorzystywany był przy takich konkursach jak: KTR, EFFIE czy Media Trendy. Cadera pozwoli na sprawne i szybkie przeprowadzeni głosowania. 

Audytor Konkursu: PricewaterhouseCoopers

Wyniki konkursu będą audytowane przez PricewaterhouseCoopers – wiodącą firmę doradczą oferującą doradztwo w zakresie audytu i podatków klientom zarówno z sektora publicznego , jak i prywatnego. 

 

Kategoria: świadomość marki/pozycjonowanie

Zwycięzca: Knorr Nudle – ,,Ucieczka z akademika” 

Kategoria: Wprowadzenie produktu na rynek

Zwycięzca: Alior – Zbuduj z nami nowy bank! 

 

Kategoria: Bezpośredni odzew 

Zwycięzca: Alior – Zbuduj z nami nowy bank!

 

Kategoria: Najlepsze zastosowanie mediów 

Zwycięzca: Axe Jet

 

Kategoria: Best in show – to wybór najlepszej kampanii, spośród wszystkich zgłoszonych do tegorocznej edycji MIXX Awards 2008

Zwycięzca: Knorr Nudle – ,,Ucieczka z akademika” 

 

Kategoria: Agencja roku

Zwycięzca: Next Starcom 

 

Kategoria: Marketer roku

Zwycięzca: L’oreal 

 

Kategoria: Życiowe dokonania

Zwycięzca: Artur Gortych

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu