Grupa Adweb angażuje się w edukację młodego pokolenia marketingowców

 

Członkowie Studenckiego Koła Naukowego Marketingu przy wydziale Zarządzania Politechniki Białostockiej zwrócili się do Agencji Interaktywnej Adweb.pl (http://adweb.pl) z prośbą o specjalistyczne nadzorowanie swojej działalności.

Doświadczeni specjaliści z Grupy Adweb pomogą studentom rozwinąć kompetencje z zakresu marketingu internetowego. – Dla nas ważny jest fakt, że oceniają nas ludzie z branży, którzy znają się na swojej pracy i potrafią wskazać nam właściwe rozwiązania. Wybraliśmy Adweb, ponieważ jest jedną z najlepszych agencji w naszym kraju, otwartych na współpracę ze studentami i kołami naukowymi – mówi Łukasz Solniczek, przewodniczący SKNM PB.

Współpraca polegać będzie m.in. na merytorycznym przygotowaniu do tworzenia i rozwiązywania case’ów, rozwijaniu kreatywności oraz zdobywaniu wiedzy i doświadczenia.  Analiza realnych przypadków pozwoli członkom SKNM PB na doskonalenie umiejętności podejmowania decyzji, krytycznego myślenia, porozumiewania się, a także umożliwi sprawdzenie własnych zdolności. – Pragniemy wyłonić spośród studentów ludzi szczególnie uzdolnionych i pomóc im w starcie na rynku pracy. Niejednokrotnie udowadnialiśmy, że zależy nam na edukacji przyszłych specjalistów i tak też jest w tym przypadku– mówi Bartłomiej Juszczyk, Dyrektor Zarządzający Grupy Adweb.

Grupa Adweb od lat angażuje się w działania edukacyjno-szkoleniowe. Dzięki autorskiej metodzie staży skierowanych do studentów i absolwentów uczelni wyższych, prelekcjom m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Krakowskiej Szkole Wyższej, czy Politechnice Częstochowskiej oraz profesjonalnych szkoleniach i warsztatach, dzieli się swoją wiedzą oraz stwarza młodym ludziom możliwość zdobycia cennego doświadczenia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu