Zmiany w emisji reklam w GG

 

Grupa Gadu-Gadu wprowadziła znaczące zmiany do cennika reklam w komunikatorze GG.  Nowa oferta pozwala nie tylko na większą elastyczność w planowaniu kampanii, ale także na istotne obniżenie kosztu dotarcia do użytkownika.

Zmiany w cenniku dotyczą bannera 400 x 50 ( w oknie rozmowy). Od teraz klienci, zamiast kupna całego dnia emisji, mają możliwość zakupu połowy emisji danego dnia, tzw. „połówki” (80% dziennego zasięgu) lub też „ćwiartki” – jednej czwartej odsłon (65% dziennego zasięgu). 

Komunikator Gadu Gadu jest od lat jedną z najpopularniejszych form reklamowych, przy czym jego oferta nie ulegała w tym czasie żadnym bardziej istotnym zmianom. Jednak w tak dynamicznych warunkach rynkowych postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów zarówno w kontekście dostępności terminów, jak i cenowej bariery wejścia.-  komentuje wprowadzone zmiany Krzysztof Łada, dyrektor Biura Reklamy Gadu-Gadu S.A.- Dzieląc podstawową jednostkę zakupu, jaką do tej pory był dzień, z jednej strony zwielokrotniliśmy liczbę dostępnych terminów a z drugiej obniżyliśmy minimalną kwotę zakupu czyniąc reklamę w naszym komunikatorze bardziej przystępną.

Nowy cennik dostępny jest na stronie www.reklama.gadu-gadu.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu