Zjednoczenie.com dla CCC i BOTI

przez | 06/11/2008

Wraz z początkiem sezonu jesienno-zimowego agencja interaktywna zjednoczenie.com rozpoczęła współpracę z firmą NG2, właścicielem między innymi marki CCC. Agencja odpowiada za przygotowanie strony wizerunkowej oraz wirtualnego katalogu produktów (www.ccc.eu).

Przejrzysty, funkcjonalny katalog produktowy, prezentujący najbardziej aktualną ofertę z ponad trzystoma modelami obuwia umożliwia użytkownikom zapoznanie się z ofertą producenta obuwia. Z kolei strona wizerunkowa, spójna z kampanią marketingową prowadzoną w innych mediach, oddaje obecny charakter marki CCC.

W ramach współpracy z  firmą NG2 powstała strona wizerunkowa oraz wirtualny katalog produktów również dla butów BOTI (www.butyboti.pl). W przygotowaniu są również świąteczno-noworoczne odsłony obu serwisów.

Nowe serwisy dla naszych marek to efekt profesjonalnej i inspirującej współpracy z agencją zjednoczenie.com – podkreśla Krzysztof Śliwiński, Dyrektor Marketingu NG2. Dzięki doświadczeniu w branży mody, potrafią oni właściwie odczytać potrzeby klienta i odpowiednio na nie odpowiedzieć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.